Piemēram, Krievijā uz plakāta iepretim leģendai par senāk rotāto Ziemassvētku eglīti būs čeburaška, Lietuvā - tradicionālā kūka šakotis, Somijā - Lapzemes vecītis, Vācijā - Mercedes. «Ar to mēs vēlamies uzsvērt, cik Ziemassvētku eglītes rotāšanas tradīcija ir sena. Tā ir vērtība, kas jāizmanto,» pamato RTAB direktors Gastons Neimanis.
Live Rīga rudens/ziemas kampaņas radošo risinājumu izstrādāja Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūra !Mooz, par idejisko risinājumu saņemot ap 20 000 latu. Ē. Stendzenieka kompānijas piedāvātais risinājums konkursā tika atzīts par labāko, jo tas bijis uzmanību piesaistošs un tēmēts uz konkrēto mērķvalsti.
Tiesības izvietot reklāmu ieguvušas četras mediju aģentūras Alpha Baltic, Baltic FCB, Inspired Communications un Creative Media Baltic.
Reklāmas kampaņu izvērsīs Vācijā, Zviedrijā, Dānijā, Norvēģijā, Lietuvā, Igaunijā, Krievijā un Somijā.
Kampaņas ilgs astoņas nedēļas, reklāmas baneri būs redzami vairāk nekā 60 interneta portālos, vides reklāmas uz vairāk nekā 2500 stendiem. Rīgas reklāma tiks publicēta 37 preses izdevumos, Somijā izmantota arī sponsorēšana televīzijā.
Ja tūristu skaits Rīgā, salīdzinot ar pērno gadu, pieaugs par 15-20%, RTAB to uzskatīs par ļoti labu rezultātu.
Vadmotīvu ar Rīgas egli galvaspilsētas pasākumos aktīvi sākšot izmantot novembra beigās. Egles tematika ievīsies pasākumā Staro Rīga un vēl vairākos citos, stāsta G. Neimanis.
Tāpat pilsētā tiks izvietotas desmit lielas Ziemassvētku egles, veidojot īpašu taku. Viena no iecerēm - lai Rīgā Ziemassvētku laikā ierodas visi kaimiņvalstu mēri.