Salīdzinot ar pērnā gada pirmo ceturksni, par 38% samazinājies par kredītiestādēm saņemto sūdzību skaits, savukārt par 28% palielinājies par nebanku kreditētājiem saņemto sūdzību skaits, kā arī par 71% audzis par parādu piedzinējiem saņemto sūdzību skaits.
Savukārt, ja salīdzina PTAC saņemtās sūdzības pēc finanšu pakalpojumu veidiem, tad 55% no visām 2013. gada pirmajā ceturksnī saņemtajām sūdzībām bija par kreditēšanas pakalpojumiem, 28% - par parādu piedziņas pakalpojumiem, 9% - par apdrošināšanas pakalpojumiem un 8% - par citiem finanšu pakalpojumiem (piemēram, noguldījumiem un citiem).
PTAC uzsver, saņemtie iesniegumi nenorāda, ka visas sūdzības ir pamatotas, kā arī to, ka, analizējot saņemto sūdzību skaitu par kādu konkrēto pakalpojumu sniedzēju, jāņem vērā fakts, ka ir novērojama saistība starp saņemto sūdzību daudzumu un pakalpojumu sniedzēja klientu skaitu. LETA