Kritiķi Anglijas Nacionālo operu slavē par drosmi jauniestudējumu veidošanā un repertuāra izvēlē (taču recenzijas bieži vien ir nežēlīgas), netālu esošās Londonas Karaliskās operas politika ir daudz konservatīvāka.
Terijs Giliams ir slavens ar spilgtu, sirreālu vizuālo valodu. Viņš sadarbojies ar britu komiķiem Monty Python, uzņēmis filmas Brazīlija, Bailes un izmisums Lasvegasā, Brāļi Grimmi, Paisuma zeme un Doktora Parnasa iedomu pasaule. «Terijs Giliams ir izcils stāstnieks, un operā galvenais ir stāsts,» uzsver Anglijas Nacionālās operas mākslinieciskais direktors Džons Berijs. Fausta pazudināšana reti tiek uzvesta operas formātā, biežāk tā skan koncertuzvedumā. «Tas nozīmē, ka šis skaņdarbs nav ierasta operteātru vienība, kuru visi labi zina. Terija Giliama iztēle un radošums pārvērtīs šo darbu par teatrālu notikumu,» saka Džons Berijs. Fausta pazudināšana ir kopražojums ar Beļģijas De Vlaamse Opera Antverpenē.
Belkanto granda Doniceti operas Lukrēcija Bordža iestudēšana uzticēta progresīvajam britu māksliniekam, digitālo tehnoloģiju apoloģētam Maikam Figisam, kurš apliecinājis sevi gan teātrī, gan vizuālajā mākslā, gan mūzikā, gan kino (filmas Pametot Lasvegasu, Laika kods, Viesnīca). Šo izrādi Maiks Figiss veidos kopā ar mākslinieci un scenogrāfi Esu Devlinu, kura veiksmīgi izpaužas ne tikai operas, drāmas un deju iestudējumos, bet arī kinoprojektos un popmūzikas šovu dizainā. Esa Devlina noformējusi visus jaunākos Pet Shop Boys, Take That, Muse, Mikas, Lēdijas Gāgas un Šakiras koncertus.