Laika ziņas
Šodien
Migla
Trešdiena, 27. novembris
Lauris, Norberts

Zema cena ir tikai piektais nozīmīgākais veikala izvēles kritērijs reģionos

Zema cena ir tikai piektais nozīmīgākais veikala izvēles kritērijs, liecina mediju aģentūras Media Planning Group’ veiktais pētījums, kura ietvaros tika aptaujāti Rīgas rajonā un pārējā Latvijā dzīvojoši respondenti.

Kā pirmais nozīmīgākais veikala izvēles kritērijs ir iespējami lielāka preces vērtība pret cenu (cenas un kvalitātes attiecība), kuru kā nozīmīgāko veikalu izvēles faktoru norādījuši 66% aptaujāto. Ar ievērojami zemāku - 36% aptaujāto īpatsvaru - kā otrs populārākais veikalu apmeklējumu iemesls ir atraktīvi piedāvājumi un akcijas.

"Lai arī ekonomikā joprojām valda krīze, pircēji reģionos skaidri apliecina, ka viņiem ļoti būtiska ir iegādātās preces kvalitāte, un tas ir kārtējais pierādījums Latvijas patērētāja prasīgumam pēc kvalitatīvas, svaigas, veselībai atbilstošas produkcijas, un veikalu tīkliem tāda ir jānodrošina," secina SIA Pārtikas tirdzniecības apvienība komercdirektore Laila Vārtukapteine.

Kā citus veikalu apmeklēšanas iemeslus respondenti reģionos minējuši arī pirkuma izdevīgumu, labas kvalitātes svaigas pārtikas pieejamību, kam seko veikala tīrība, noformējums, lojalitātes karšu piedāvājums, kā arī iespējami daudz un dažādu zīmolu preču piedāvājums.

Pētījuma dati arī liecina, ka iespēja novietot automašīnu ir aktuāla 12,2% aptaujāto, iespējami ilgs darbalaiks - 9,8%, bet tikai 1,8% aptaujāto ir svarīgi, lai attiecīgais veikals nodrošinātu arī iespēju iepirkties internetā. Pētījums tika veikts 2011.gada nogalē, aptaujājot Rīgas rajonā un pārējā Latvijā dzīvojošus respondentus.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Sociālajos tīklos jāuzmanās

Latvijā arvien vairāk dzirdam par krāpnieku nodarītajiem zaudējumiem. Šāgada pirmajā pusē tie pārsniedza desmit miljonus eiro.

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses