Pagājušā gadsimta 70. un 80.gadu reklāmas rullīši priecēs skatītājus 3.jūnijā. Savukārt 90.gadu jaunizveidotās reklāmas industrijas pirmie asni uzplauks 4.jūnijā.
Abās dienās piedāvāto reklāmu materiālu apkopojusi režisore Renāte Cāne, kura pirms vairākiem gadiem izveidoja Latvijas reklāmas vēstures kolekciju, kas līdz šim demonstrēta tikai vienu reizi reklāmas festivālā Prokatt. Šī kolekcija saglabā unikālas vērtības - pirmos reklāmas klipus mūsdienu Latvijas reklāmas industrijā, ko radījuši reklāmas industrijas celmlauži.
Kinoseansi ievada 11.starptautisko festivālu Golden Hammer, kas notiks 10.-11.jūnijā.
Seansā 3.jūnijā baudīsiet dažādu preču slavinājumu - VEF radioaparāti Spīdola, Rigonda un Abava, Dzintara smaržas, kleitas, vīriešu uzvalki, kefīrs, pat asinsdesa, kā arī alus. Reklāmas apkopotas stundu garā dinamiskā materiālā, kas, ilustrējot vēsturi, ļauj iepazīt tā laika dizainu un dzīves stilu.
Savukārt 4.jūnija seansā deviņdesmito gadu reklāmas savdabīgā veidā atspoguļos Latvijā notiekošās pārmaiņas sabiedrībā un biznesā. Programmā apkopoti spoži 90. gadu reklāmklipi, turklāt nav piemirsts neviens no žanriem - komerciālā, sociālā, politiskā u.c. reklāma.
Unikālas reklāmas filmas rādīs tikai divos kinoseansos
Kino teātrī _Rīga _divas dienas - 3. un 4.jūnijā - tikai divos seansos notiks unikālu latviešu reklāmu filmu retrospektīva, informē Latvijas Reklāmas asociācijas pārstāve Iveta Misiņa.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.