Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +13 °C
Skaidrs
Piektdiena, 18. oktobris
Rolanda, Rolands, Ronalds, Erlends

Kādu izglītības sistēmu jūs vēlētos redzēt pēc 10 gadiem?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
abc
a
lai eksāmenus nevar internetā redzēt dazas stundas iepriekš!
an...............
a
lai dominetu anglu valoda
Es vēlētos
E
Prognozējamu. Tādu, kurā visādi puplakstiņi nevar vienā dienā nosapņot sliktu sapni un izdomāt, ka jāslēdz izglītības iestāde X, y vai z.
citi
c
Tautas bendes ir dumjsh un turpmaak neljausim taalaak gvelzt.
Tautas bendes
T
Ja Jaunaislaiks un ZZS arī turrpmāk lāpīs budžetu uz zīdaiņu un jauno vecāku rēķina, tad pēc 10 gadiem būs nepieciešama vēl viena pamatīga reforma, jo būs nepieciešams vēl nazāk skolu.
Zane Grīnberga
Z
Sistēmai jau šobrīd nav ne vainas. Galvenais, lai mācību programmas ir kvalitatīvas un ir veidotas tieši bērnu attīstības līmenim. 1.klasē neprasīt 3.klases mācību vielu....!!
zzz
z
Ar šādiem tempiem iznīcinot izglītību, pēc 10 gadiem izglītības iestāžu nebūs.
citi
c
Ljoti svariigi izveeleeties un sagatavot cilveekus,kuriem ir speejas skolot un izkopt beernu lielas grupas,kaa dailju pukju un kruumu daarzu.Mees daudzi gribeetu izveidot skaistu daarzu,bet retajiem tas sameeraa viegli padodaas,bet cits mokaas,daudz straadaa un rezultaati vienalga vaaji.Taatad,ne visiem padodas tas beernu skoloshanas darbs,tur vajadziigi cilveeki ar miiloshu sirdi,gudru galvu,labu dikciju,emocionaalu-radoshu attieksmi uN veel ljoti labaam pedagogijas un priekshmetu zinaashanaam.Tie ir maakslinieki-jaunu cilveeku gariigo un fizisko iipashiibu veidotaaji.
inga
i
Sistēmu, no kuras pamatskolas līmenī "nebirtu" ārā "kaudzēm" bērnu jau 6.-8.klasēs, sistēmu, kurā prasības un standarti atbilstu bērnu attīstības līmenim, sistēmu, kurā būtu vērtīgs katrs bērns, ne tikai kārtīgais un motivētais, bet arī tas, kurš nepiedalās olimpiādēs, sistēmu, kurā pedagogi būtu orientēti uz bērna, ne savām interesēm, sistēmu, kurā vidējā profesionālā izglītība būtu saprātīgā proporcijā ar augstāko utt., utt.
x
x
Labs priekslikums. 118 novadi +5 planosanas regioni x 10-15 ieredni katra = 1500 ierednu pasreizejo 300 vieta. Laba ideja saisinat katra ministrijas ieredna vieta vienu katra regiona. Man patik. Skolas no darba atlaistajiem (caurkritusajiem) skolotajiem atrastos par iespeja parkvalificeties uz ierednu algu! 7) IZM - Ministrs ar tehnisko sekretāru, vietnieks pirmsskolas, sākumskolas, pamatsskolas sistēmā un tehniskais sekretārs; vietnieks vidējās izglītības sistēmā un tehniskais sekretārs; vietnieks augstākās izglītības sistēmā un tehniskais sekretārs, vietnieks vidējās speciālās izglītības sistēmā un tehniskais sekretārs, vietnieks namu apsaimniekošanā un tehn. sekretārs; 2 grāmatveži sporta vietnieks, 2 darbinieki eksāmenu sistēmā. apkopēja, sētnieks Kopā - NE VAIRĀK KĀ 20 MINISTRIJAS DARBINIEKU UZ 25 000 PEDAGOGU. ja novados Izglītības pārvaldē arī ir pa 10 - 15 darbiniekiem, tad IZM - pilnīgi pietiek ar 20, lai KOORDINĒTU DARBU UN DOTU VIRZIENU IZGLĪTĪBAS SISTĒMĀ. Izglītības pārvaldes pilda virzienu izpildes programmas.
Jānis
J
Kopēju visai savienībai,vienalga,ES vai citai ,kurā sastāvēsim,lai nebūtu katrā valstī jāpierāda izglītības programmu atbilstiba un tā talāk.
Q
Q
Lai bērns zin kas ir tiesības un arī pienākums.
pēc 200 gadiem
p
Kāpēc jāgaida 10 gadi?
almailga
a
Vispirms jau vajadzētu likvidēt centralizētos pārbaudes darbus un eksāmenus, jo tāda sistēma grauj gan skolēnu, gan skolotāju savstarpējo uzticību. Tad jau tos darbus varētu nosūtīt Dievam... Ja kādreiz skolotājs spēja novērtēt savu audzēkņu darbu, tad šī sistēma tikai pierāda, ka vara neuzticas skolotājam... Skolnieks savukārt domā, ka viņam priekšā ir skolotājs, kas neko nesajēdz.... Ja jau tāda sistēma vajadzīga, tad tādus eksāmenus rīko stājoties augstskolā... Amatu apmācībai un zināšanu novērtēšanai centralizētas pārbaudes nav nepieciešamas - lieks ierēdņu balanss IZM un naudas izšķērdēšana. Tur jau pamatā strādā cilvēki, kas negrib strādāt ar dzīvu skolēnu, bet skolēnu uz papīra vai datorā ( dažādas atskaites no skolām) Pat komunistu laikā skolotāju neturēja tik īsā saitītē... Skolotājs ir radoša profesija, bet šī sistēma to apspiež....
iesācēja
i
Bez koķes un viņas ievazātās kliķes, ontopsihus ieskaitot! Tātad - bez ambicioziem idiotiem galvgalī un neko nespējīgiem IZM ierēdņiem (masveidā!!!) pakļautībā! Kas nosaka toni reorganizācijās? Broks, kas varbūt pēc izglītības ir jurists, bet no izglītības neko nespēj sajēgt, lai cik ilgi tupētu IZM mājā. Kas nosaka vispārējo un profesionālo izglītību (PIVID) - izbijuši neveiksminieki citās jomās... Ko var gribēt?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja