Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +14 °C
Skaidrs
Sestdiena, 19. oktobris
Drosma, Drosmis, Elīna

Vēlreiz par Dienas abonēšanas centra prasto rīcību

Labdien, lasītāji.

Pieņemu, ka neesmu vienīgais šī portāla lietotājs, kurš izmanto abonēšanas centra Diena tā saukto abonētās preses piegādes pakalpojumu.  Centra mājas lapā ir rakstīti šādi sakramentāli vārdi:  "Mēs zinām, ko vēlas mūsu klienti – precīzi un garantēti saņemt pakalpojumu – to, kas viņam patiešām ir vajadzīgs un interesants. Mūsu klienti zina, ka var mums uzticēties."

Tie būtu jālabo.  Varbūt centrs zina, ko "vēlas" tā klienti, bet nekādā gadījumā tas vairs nedrīkst runāt par "garantētu" pakalpojumu, un vēl mazāk par uzticēšanos.  Jo šorīt jau otro reizi pēdējo pāris mēnešu laikā, kopā ar piegādāto presi manā durvju spraugā iekrita arī vēstule, kurā centrs paziņoja, ka tas vienpusīgi lauž tā līguma noteikumus, kuru es ar to parakstīju pagājušā gada beigās.  Pirms pāris mēnešiem centrs paziņoja, ka tas vairs nepiegādās Latvijas Avīzi, jo turpmāk tas piegādāšot tikai "rīta presi" (it kā LA pēkšņi būtu kļuvusi par vakara laikrakstu).  Tagad tas ir paziņojis, ka jēdzienam "rīta prese" vairs neatbilst arī žurnāli, tāpēc arī tos tas turpmāk vairs nepiegādās.  Tāpat, kā pirms pāris mēnešiem, man tika paziņots, ka pakalpojuma sniegšana tiks atdota Latvijas pastam, ja man tas nepatīk, tad es varu no attiecīgajiem izdevumiem vienkārši atteikties, un centrs man atmaksās atlikušo summu.  Ja kas, tad jau gada sākumā ACD paziņoja, ka nepiegādās Atkarīgo Rīta Avīzi.

Šorīt zvanīju uz centru, kurā man tika paskaidrots, ka patlaban tajā notiekot vadības maiņa un tāpēc būs kādu brītiņu jāpameklē, kurš varētu man paskaidrot, kāpēc ACD ignorē sevis parakstītos līgumus.  Pēc pāris stundām piezvanīja paprecizēt, par ko es vēlos jautāt, un tad solīja, ka kāds piezvanīšot "nekavējoties".  Nu ir pagājušas vēl pāris stundas, un zvanījis nav neviens.

Man jautājums ir tāds pats, kāds tas bija pirms pāris mēnešiem.  Ja ACD darbiniece joprojām uz manu stāvu kāps ar Dienu un Dienas Biznesu (un tas arī ir viss, kas vairs šajā pasūtījumā ir atlicis), tad kāpēc viņa nevar paņemt līdz pārējo?  Ja tas izrādās esam nerentabli, tad kāpēc centrs pirmkārt nepabeidz pildīt šā gada līguma prasības, un otrkārt pēc tam man nepasaka, cik tas maksās, lai mēs varam noslēgt jaunu līgumu?  Man prese nāk tāpēc, ka man katru rītu ir tulkošanas klienti, kuriem ir vajadzīgi dažādu materiālu tulkojumi.  Manā Latvijas pasta nodaļā prese tiek atvesta labākajā gadījumā pulksten 10.00 no rīta, un pietiekami bieži arī ne tad.  Varbūt ACD vadībai ir kāds paskaidrojums par šo patvaļīgo un vienpusīgo rīcību.  Ja tā, tad pagaidām to vēl neesmu dzirdējis.  Nākamajam zvanam droši vien būs jābūt uz Patērētāju aizsardzības centru.

Jauku visiem atlikušo dienu.  Ceru, ka Jums nebūs jāsaistās ar uzņēmumiem, kuri rīkojas tik prasti.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja