Un tad Černovs, nopētījis apkārtējo reakciju caur sirmajām garo matu cirtām un viltīgi pasmīnējis, sāk spēlēt un dziedāt. Pārējie mūziķi, kuri tobrīd ar dažādiem sitamiem un grabināmiem instrumentiem, ģitārām, stabulēm vai balsīm atrodas uz skatuves un ir Andra Černova grupā "Tat Tvam", pievienojas un ļaujas muzicēšanai, kuras iznākums nav zināms nevienam. “Tat Tvam nav grupa pierastajā šī vārda nozīmē – drīzāk tā ir kustība vai mainīga radošā apvienība. Tā nav komponēta mūzika, arī ne improvizācijas, drīzāk tās varētu saukt par meditācijām vai gleznošanu ar skaņām - viss veidojas no vietas, laika, muzikantu sastāva un no tiem, kas klausās šo mūziku. Tā ir klusināta saruna kā taurenis trausla, tā baidās no liekiem trokšņiem un rupjām kustībām,” savu muzikālo daiļradi raksturo Černovs (51). Neprognozējamās dabas dēļ domas par mūzikas iekonservēšanu Černovam, kurš apgalvo, ka dzīvniekus un dabu saprot labāk nekā cilvēkus, parasti palikušas otrā plānā. Tāpēc tikai pagājušajā gadā apgādā Gauja Records iznāca pirmais pilna apjoma "Tat Tvam" albums "Maigā eitanāzija", kam žurnāla "Mūzikas saule" kritiķi deva augstu novērtējumu.Pie pašām saknēmAstoņdesmito gadu sākumā Černovs bija Latvijas rokkluba veidošanas katalizators – viņš sarīkoja pirmo vasaras rokfestivālu lauku mājās Iecavā, kur spēlēja vai visas tā laika “oficiāli nereģistrētās” grupas. Bez jebkādām reklāmām sabrauca vairāki simti cilvēku. Iepazinies ar Nebijušu sajūtu restaurēšanas darbnīcas dalībnieku Juri Boiko un iedvesmojies no viņa ieteikumiem nespēlēt rietumu atraugas, Andris Černovs sāka sacerēt dziesmas ar Boiko tekstiem, kuras otrs "N.S.R.D." vīrs Hardijs Lediņš nosauca par vides mūziku, šādi latviskojot pasaulē pazīstamo terminu new age, kura lietošanu Černovs dēvē par zākāšanos. Tolaik Andra sieva bija Ingūna Černova (pirms tam Īle, tagad Rubene) - "N.S.R.D." un grupas "19 gadi pirms sākuma" dalībniece, savukārt viņas brālis Nils Īle, tagad pazīstamais afrikāņu sitaminstumentu meistars – spēlējis gan pie Černova, gan ar "N.S.R.D." Sapnis un realitāteVēlāk, lai aizbēgtu no pilsētas nemiera, būtu tuvāk dabai un pulcētu ap sevi līdzīgi domājošos, Černovs pārcēlās uz Vadaiņu lauku mājām, kur nebija ne elektrības, ne citu ērtību, toties bija iemītnieku sapnis dibināt no apkārt valdošajiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem neatkarīgu valstību. Sapnis palika sapnis, un nu pamesto Vadaiņu māju jumts jau ir iegruvis.Bieži vien Černovam līdzās bijis arī grupas "Inokentijs Mārpls" līderis Dambis, kurš ar savu nepieradinātā džeza jeb avangarda grupu "Amorālā Psihoze" spēlēs kopā ar "Tat Tvam" arī koncertā Kuldīgas "Zabadakā" 9.janvārī. Vismaz daļa no "Amorālās psihozes" noteikti šoreiz muzicēs arī ar "Tat Tvam". “Esmu pārliecināts, ka tiem, kam patīk klausīties putnus mežā, klausīties, kā šalc koku galotnes, vērot mākoņus debesīs un bites, "Tat Tvam" mūzika ir tuva un viegli saprotama. Man pašam "Tat Tvam" mūzika un dziesmas ļoti patīk - tā nav paštīksmināšanās, tas ir kā bērnam, kad viņš ierauga taureni, kaķēnu vai skaistu putnu. Mūsu labākās dziesmas ir kā skaistākie saullēkti - tos neviens neredz un neuzglezno,” saka Černovs, pēdējā teikumā citējot savulaik pazīstamo latviešu folka kustības aktīvistu Juri Vilcānu. KoncertsTat Tvam un Amorālā psihoze Kuldīgas Zabadakā (Vijolīšu ielā 24) 9.janvārī plkst. 21. Biļetes pie ieejas.
Andris Černovs spēlēs koncertu "Zabadakā"
Andris Černovs ir visai mistiska personība latviešu mūzikā. Vienreiz viņš var parādīties baltās plandošās drānās un atgādināt pravieti, kurš spējīgs iet pa ūdens virsu, bet citreiz - tērpies melnā motociklistu ādas jakā kā dzīves vētru skarts rokeris. Kad viņš paņem rokās akustisko ģitāru un, aizvēris acis, nododas īsai meditācijai, pirms sākt dziesmu, visi klātesošie sastingst.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.