"Scenogrāfija nav pietiekami laba brīnišķīgajam Godunovam, bet solistu sastāvs un diriģents iespaidīgajā iestudējumā ir spoži," norāda "The New York Post" kritiķis Džeimss Džordens recenzijā, kas publicēta 13. oktobrī. " Bet visiespaidīgākais no visiem bija Aleksandrs Antoņenko, kura balss mirdzēja trompetes spozmē Viltus Dmitrija lomā ar augstu tesitūru. Pasaulē, kur Vāgnera, Verdi un Pučīni mūzikai ir ļoti grūti atrast lielisku sastāvu, tik spēcīgs un bezbailīgs tenors varētu būt atbilde uz operas mīļotāju lūgšanām," tā Latvijas tenoru slavējis "The New York Post".
"Latvijas tenors Aleksandrs Antoņenko piešķir lomai vīrišķīgu skanējumu un mežonīguma garšu," vērtē "The New York Times" (12.X) ilggadējais kritiķis Entonijs Tomazīni.
Jauniestudējuma spožā sastāva uzmanības centrā bija titullomas izpildītājs, bass Renē Pape, taču "to daudzo vidū, kuri pelnījuši uzslavas, Latvijas tenors A.Antoņenko izceļ heroisku vokālo spēku un jauneklīgu aroganci." Raksta Maiks Silvermans, "The Canadian Press" (12.X)
Kā jau iepriekš ziņots, krievu komponista Modesta Musorgska slavenāko operu "Boriss Godunovs" Ņujorkas Metropolitēna operā iestudēja diriģents Valerijs Gergijevs un režisors Stefens Vadsvorts, tajā titullomu dzied Renē Papē, Marinas lomu Jekaterina Semenčuka, Rangoni – Jevgeņijs Ņikitins, Pimens – Mihails Petrenko, Varlāms – Valdimirs Ognovenko, Šuiskis – Oļegs Balašovs. Aleksandrs Antoņenko atveido Viltus Dmitrija lomu, kas viņam ir jau trešā lomā Ņujorkas Metropolitēna operā. Latvijas tenors slavenajā amerikāņu opernamā debitēja 2009.gadā, piedalīdamies divos iestudējumos – Nāra un Apmetnis. Viņš dziedāja arī īpašajā Metropolitēna operas 125 gadu jubilejas Galā koncertā.
Iestudējumu "Boriss Godunovs", kurā dzied A. Antoņenko, tiešraidē no Ņujorkas varēs vērot kino Citadele 23.oktobrī plkst.19