Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +4 °C
Skaidrs
Sestdiena, 19. oktobris
Drosma, Drosmis, Elīna

Nekavējieties, sūtiet mums naudu!

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Gurķis
G
Centi Ūbeli par kultūras ministru!
Ieva
I
Tautai vajag izpriecas... Tas ka šiem tizlajiem raidījumiem ir augsti reitingi norāda uz to kādā sabiedrībā mēs patiesībā dzīvojam. Ja kāds grib maksāt - lai maksā - katram jau ir brīva izvēle darīt to vai nedarīt.
Harijs
H
Speeciigi, Anda! Pilniibaa piekriitu!
LU Komunikācijas nod. absolve
L
Sīkais Volmārs nekad nav absolvējis LU, tāpēc, lūdzu, nepiesiet viņu absolventiem, kuri mūžā šitādus mēslus netaisītu.
baltaste
b
tiešām žēl to muļķu, kas par šiem bezsakariem balso
kika
k
vispār visi šitie šoveļi, kas pie mums nu ir izsmiekla zemā līmenī, ir tīrākā naudas kāšanas mašīnīte. žēl man tos cilvēkus, kuri tiešām nopietni tos skatās un balso. kurš gan nenojauš vismaz ar kaula smadzenēm, ka skatītāju balsojums pilnīgi neko neietekmē; viss jau iepriekš sarunāts, kurš kurā nedēļā ies laukā. bet par dalībniekiem-slavenībām (nožēlojami, jo pusi no viņiem vispār nepazīstu; kādas gan mums tās slavenības), cik noprotu no neoficiālām sarunām, tad šova veidotāji ir nopietni lūgušies viņiem visiem, lai piedalās šovā. producenti jau nav muļķi, saprot, ka pazīstamas sejas piesaistīs naudiņu.
droši, ka
d
nākamajos 2 šovos izbalsos Kristīni Zaharovu u n Candy
fox
f
Reklāmas kompānija radīja dumju reklāmas tēlu - Centis Ūbele. Sākumā tas bija vienkārši neitrāls pajoliņš, bet pēc salātu skandāla kļuva par negatīvo tēlu. Prātīgākais tajā brīdī būtu vienkārši "nogalināt" Centi Ūbeli jeb pārtraukt kampaņu. Taču kampaņas autori DDB un Maxima iespītējās - sak, pierādīsim, ka varam gan no šmuces izlīst, gan vēl Centi kā savu zīmolu saglabāt. Tad nu nācis šis nožēlojamais gājiens ar LNT šovu un it kā pat Ūbeles uzvaru pirmajā raidījumā. Banālākais, ka DDB Latvija izpilddirektors Andra Rubīna tepat "Dienā" vēl it kā lielās: "Līdz tam bezpersoniskajam Maxima tēlam tas iedevis cilvēciskus vaibstus un emocijas. Centa Ūbeles un Santas Zapackas kopīgā uzvara pirmajā jaunās Zvaigžņu lietus 2 sezonas koncertā gan ekspertu vērtējumā, gan skatītāju balsojumā lieliski parāda, ka cilvēkiem patīk neparastie, savādie un atšķirīgie, nevis pareizie, nogludinātie un nevainojamie." Melo, ka bail, bet "Diena" cītīgi pieraksta un tālāk tiražē saviem lasītājiem (manuprāt ļoti nekrietni arī no laikraksta puses, kas faktiski piespēlē šai parodijai). Un tālāk - pēc 2 nedēļām cilvēcisko Ūbeli un Zapacku vienkārši izsviež ārā no LNT šova, kur tad pēkšņi pazuda visi tie "cilvēciskuma" cienītāji žūrijā un sabbiedrībā? Varbūt viņiem vienkārši pārstāja maksāt, kā jau to ļoti labi pamanījusi Rožkalnes kundze. DDB Rubīnam vienkārši vajadzētu atzīt, ka viņš tāpat kā viņa izdomātais reklāmas tēls ir "lohs" un pievērsties kādai citai jomai. Protams, ja ir Maxima un citi muļķi, kas par šādu tēla bojāšanu un vienkārši stulbumu gatavi maksāt, tad arī Rubīns var turpināt savus eksperimentus.
LNT
L
Zel,ka recenzijas autore nesaskatija mazu sensaciju,jo ta sagrautu vinas pienemumu,ka par Centu Ubeli samaksats.Pret so nemakuli asi versas Volmara-sova producenta tevs. Protams,kads sakars A.Volmaram ar Maximu,tacu tas izraisa pardomas.Vai nu par to,ka tas nebija saistits ar lielveikalu vai ari Volmars bija godigs.
man patika.
m
īpaši šis, kā par šo šovu: "Maksājiet, ja jums patīk, ka jums melo! Nekavējieties sūtīt naudu regulāri!" Maksā, un buus labi!
darvas karote
d
pirmo reizi es saprotu par ko Anda runā un pilnībā atbalstu viņas viedokli
ras
r
apbrīnojama paranoja. viss nopirkts, šausmas šausmas! šovbiznesa ābece - šādu šovu formula ir 'sabiedrībā pazīstami cilvēki neredzētā ampluā'. un pasakiet vēl, ka šie reklāmas tēli nav sabiedrībā pazīstami?
robokops
r
Es gan apstrīdētu viedokli, ka redziet tauta pieprasa un tāpēc tādus sviestus kāds ražo.. Tie ir atkal vieni industrijas meli. Mēs jau kādu laiku dzīvojam aizspogulijā, pērkam to ko mums iestāsta reklāmās, skatamies to ko kāds ir apmaksājis savās savtīgajās interesēs, un mārktinga māksla ir vairākumam ieborēt sajūtu, ka viņi paši to brīvi izvēlējušies, gan pirk, gan skatīties.Faktiski, apstulbināts ,dezorientēts, pārkairināts cilvēkveidīgais ir vislabākais patērētājs.Patērētājs vispār, manuprāt, ir aizvainojošs vārds.Kā tāda zarnu nūjiņa, kurai pa vienu galu iekšā pa otru ārā, tikai gremo un patērē.
Nu ko...
N
Ir skumji, ka kādam tā uzbāzīgā naudas prasīšana liekas "to vērts", bet labi, ka esam tik bagāti, lai nebūtu žēl par to maksāt. Tikai - pazemojoši tas ir gan...
klusais
k
Biju pie brāļa , un viņa sieva teica, ka šis šovs viņiem ir svētdienās ģimenes pasākums. Man ne brīdi nenāca prātā viņai skaidrot cik tas ir stulbi un neintelektuāli skatīties šos šovus. Katrs dara kā grib un uzmesties par soģi šādā gadījumā ir iespējams parādīt savu intelekta līmeni. Es neskatos , šos šovus , bet nenoliedzu tos,kuri viņus skatās, gluži tāpat kā par Jauno vilni.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja