Lai arī tas izklausās ļoti vienkārši, šī ir vieta, kur daudziem pircējiem regulāri gadās problēma - atklājas, ka svītrkods mēdz slēpties visjocīgākajās vietās vai arī saplūst līdzīgā krāsā kopā ar pārējo iepakojumu. Tajās reizēs, kad aiz tevis rindā stāv pārgaidījušos pircēju bars, situācija spēj uzdzīt tādu kā pienākuma apziņu, ka šis darbiņš tomēr jāizdara pēc iespējas operatīvāk.
Tiklīdz svītrkods nolasīts, preci vajag nolikt aparāta otrā pusē. Izklausās vienkārši, taču daudziem šis ir nākamais klupšanas akmens. Ja, piemēram, sanāk uzlikt citu preci, no aparāta puses atskan mundrs sauciens: «Unexpected item in bagging area.» Aparātiņš ir diezgan uzcītīgs un nepārstāj to atgādināt tik ilgi, kamēr nebūsi izņēmis nevajadzīgo mantu vai arī palīgā nebūs atnācis veikala darbinieks.
Dažkārt ir sanācis redzēt visai amizantus gadījumus, piemēram, reiz kāds pircējs speciāli mēģināja izvairīties no šīm kasēm, laižot cilvēkus rindā sev pa priekšu, lai tikai tiktu pie kases ar kasieri. Te nu talkā mēģināja nākt veikala darbinieks, kurš ir nolikts dežurēt pie pašapkalpošanās kasēm, ja rodas kādas problēmas. Pircējs spītīgi turējās pretī un sagaidīja savu kārtu, līdz tika pie parastās kases. Šis starpgadījums citiem gaidītājiem raisīja smaidu, arī viņam pašam - viņš bija itin priecīgs, ka izcīnījis vietu pie kases.
Dažkārt ir nācies pieredzēt, ka pircēji kļūst neviltoti dusmīgi, ja ar automātiskajām kasēm neizdodas «sadarboties». Reiz, stāvēdams rindā, novēroju, kā kāds «automātiskās kases iesācējs» cīnās ar šo lietu. Viņš nevarēja atrast svītrkodu dažām precēm, taču pēc tam, kad viņš to bija atradis, atskanēja vairāki «Unexpected item in bagging area» saucieni, un varēja jau gluži vai sajust, kā bezpalīdzīgs niknums piepilda šo cilvēku. Pēdējo pilienu pielēja jau tipiskā problēma visās pasaules valstīs, ka aparāts kā iespītējies izspļauj atpakaļ monētas, kas tiek mestas tajā iekšā. Pēc šīm izdarībām gan aparātam, gan mums, pārējiem «automātiskajiem pircējiem», nācās dzirdēt visai raibu, bagātīgu un dzīvu leksiku.