Šim uzņēmumam ir franšīzes potenciāls. Evai Narunovskai - 2. vieta. Šķiet, ka panākts liels progress un apjausta uzņēmuma vadītāja loma - apzināšanās, ka bez darbiniekiem nav iespējams īstenot biznesu, ir būtiska atziņa. Ieguldot darbinieku attīstībā, uzņēmums var panākt konkurētspējas priekšrocības, ņemot vērā, ka Eva uzskata konkurentus drīzāk par partneriem. Maz zināms par Evas pakalpojumu un klientu reakciju uz tā kvalitāti, bet, ja reiz Eva atzīst, ka tirgus kopīgi izglīto klientu, tad ar to viss varētu būt kartībā. Stratēģiskā pieeja - win-win situācijas radīšana darbiniekiem un partneriem - var būt nākotnes veiksmes atslēga. 5. vieta - Romānam Ruzinam. Ambīcijas biznesu izvērst plašumā te gan neredzam. Prieks, ka biznesa plāns ir apstiprināts un finansējums iegūts, kas nav tas vieglākais biznesa sākšanā vai izvēršanā. Tas, ka produkts ir divreiz lētāks nekā konkurentiem un klientiem tiek piedāvāti elastīgāki garantijas nosacījumi, ir būtiskas priekšrocības tirgū. Novēlam Romānam turpināt domāt par hobija un ģimenes uzņēmuma pieejas nomaiņu uz augstākiem mērķiem, jo izskatās, ka, arī paralēli studējot, izdodas panākt labus rezultātus. 3. un 4. vietu mēs sadalītu starp diviem uzņēmumiem - Ingas Mundas un Sanda Tutina biznesiem. Abus šos uzņēmumus raksturo ģeogrāfiskais aspekts. Uzņēmumi nāk no reģionu lielākajām pilsētām, kur darbības ritms varētu būt ne tik straujš kā Rīgā. Abi jaunie uzņēmēji vēl meklē fokusu savā uzņēmējdarbībā un varētu gūt panākumus, ja diferencētu dažādus pakalpojumus. Tajā pašā laikā, izmantojot interneta vidi, angļu valodas apguves lomu spēlei būtu lielāks potenciāls, tāpat kā tās adaptācijai citās valodās, piemēram, krievu un vācu. Ingai manāms būtisks progress izpratnē par darbinieku kvalifikāciju, un novēlam viņai būt joprojām tikpat izvēlīgai, lai noturētu kvalitāti. Kas attiecas uz mazgāšanas iekārtām, virziens ir pareizs, jo bizness tiek attīstīts, ieklausoties klientā! Klientu vajadzību apmierināšana ar elastīgiem piedāvājumiem ir mazo uzņēmumu priekšrocība.
Bez nosaukuma
LDDK 1. vietu projektā piešķirtu Gintam Zīvertam. Aktīva darbība
biznesa attīstībā ir nesusi augļus. Biznesa zīmols ir ēdiena
kvalitāte, pie kā atgriežas arī klienti. Ticība savam zīmolam ir
būtiska, lai saglabātu mieru konkurences cīņā. Būtiski, ka Gints
pievērš uzmanību procesiem, kas notiek nozarē un tirgū: nodokļu
slogam un administratīvajām problēmām, kas nomāc darbu pie biznesa
progresa, tāpat izejvielu problēmai, kuras ārvalstu tirgos maksā
lētāk nekā Latvijā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.