Izstādes apmeklētāji interesējas, kā nokļūt Latvijā, «kādas ir cenas, iespējas īrēt automašīnu un izmantot sabiedrisko transportu, ko vērts apskatīt, vai varēs sazināties angļu valodā», stāsta Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) pārstāve Inese Šīrava un norāda, ka «ņujorkiešiem saistoša šķiet mūsu vēsture, arhitektūra, kultūra un daba».
I. Šīrava novērojusi, ka Latvija izstādes apmeklētājiem raisījusi asociācijas ar operdziedātājas Kristīnes Opolais uzstāšanos Ņujorkas Metropolitēna operā. Tas pierāda, ka tieši kultūra un personības ir Latvijas labākā reklāma, saka TAVA pārstāve.
Šogad TAVA kopā ar Igaunijas un Lietuvas tūrisma organizācijām plāno ASV pārstāvju vizīti Latvijā, un, iespējams, notiks arī baltiešu seminārs ASV.