Bombardier pirmsākumi meklējami 1937. gadā, kad Dž. A. Bombardjē kopā ar vairākiem saviem brāļiem Kanādas Kvebekas provincē sāka ražot paša izgudrotus sniegmobiļus. 1942. gadā dibinātā uzņēmuma L'Auto-Neige Bombardier Limitᅢᄅe pamatlicējs Kanādā ne bez pamata tiek uzskatīts par «inženierzinātņu ģēniju», kurš var pateikties liktenim par to, ka viņa tuvinieki laikus saskatīja perspektīvas, kādas paveras, pateicoties jaunā censoņa izgudrojumiem, un uzņēmās gandrīz visu praktisko jautājumu kārtošanu, ļaujot pašam Dž. A. Bombardjē galveno uzmanību veltīt strauju popularitāti iemantojušo sniegmobiļu pilnveidošanai.
Pēc Dž. A. Bombardjē nāves no vēža 1964. gadā mantinieki - dēli un znoti - pārsauca kompāniju par Bombardier Inc. un pārveidoja to par publisku kompāniju, izdalot dažādas darbības jomas atsevišķos meitasuzņēmumos. Aviācijas nozarei Bombardier pievērsās tikai 1986. gadā, kad pārņēma bankrotējušo Kanādas lidmašīnu ražotāju Canadair, kam sekoja vēl vairāki pirkumi - 1989. gadā tika iegādāts uz bankrota robežas esošais Ziemeļīrijas Short Brothers (pārveidots par Bombardier Aerospace Eiropas rūpnīcu), 1990. gadā tika pārņemts bankrotējušais amerikāņu biznesa klases lidmašīnu ražotājs Learjet Company, bet 1992. gadā arī ar zaudējumiem strādājušais Boeing Kanādas meitasuzņēmums de Havilland Aircraft. Šobrīd aviācijas nozare veido vairāk nekā pusi Bombardier peļņas, bet otrs būtiskākais ieņēmumu avots ir vilcienu ražošana un dzelzceļa industrija, kurā darbojas kompānijas meitasuzņēmums Bombardier Transportation, kas ir viens no lielākajiem ritošo sastāvu ražotājiem pasaulē. Savukārt 2001. gadā kompānija pārpirka Vācijas DaimlerChrysler vilcienu ražošanas uzņēmumu Adtranz, bet vēl vēlāk aktīvi iesaistījās Lielbritānijas dzelzceļa tīkla privatizācijā.