Šī kompānija preses vairumtirdzniecības un piegādes jomā ir lielākā Latvijā, tā ietilpst Narvesen International grupā. Latvijas Preses izdevēju asociācijas (LPIA) izpilddirektors Guntars Līcis sacīja, ka šāds Preses servisa lēmums ir ļoti negaidīts un ir kā «auksta ūdens šalts», jo līdz šim apkopotie dati par preses izdevumu abonēšanu šim gadam ir ļoti iepriecinoši. Lai gan Rīgā un atsevišķos Latvijas reģionos strādā arī citas preses piegādes kompānijas, Preses serviss šajā jomā ir lielākais uzņēmums. Pagaidām LPIA apkopo izdevēju viedokli un nostāju šajā jautājumā, tomēr ir skaidrs, ka asociācija «meklēs alternatīvus ceļus» preses piegādei mazumtirdzniecības vietām, uzsver G.Līcis.
Arī SIA Dienas mediji un SIA Izdevniecība Dienas bizness, kas izdod laikrakstus Diena un Dienas Bizness, saņēmusi Preses servisa paziņojumu. Db valdes priekšsēdētājs un Dienas mediju valdes loceklis Gastons Neimanis norāda, ka šādā situācijā būtu krietni korektāk mēģināt rast risinājumu kopīgi ar LPIA un izdevējiem. Viņš uzskata, ka daudz racionālāks risinājums izdevumu apcirpšanai būtu piegāžu vietu, nevis piegāžu dienu skaita samazināšana. Šāds solis ir vērtējams kā trieciens nacionālajiem laikrakstiem, kas iznāk piecas vai sešas reizes nedēļā, turklāt tas ir laikā, kad avīžu konkurence ar žurnāliem un elektroniskajiem medijiem gan lasītāju, gan reklāmas piesaistē ir sīvāka nekā jebkad, skaidro G.Neimanis, piebilstot, ka šī ziņa tikai apstiprina to, ka daudz izdevīgāk un ērtāk ir laikrakstus abonēt, nevis iegādāties mazumtirdzniecības vietās.