Lūisa uzvara kvalifikācijā bija tikai neliels pārsteigums, savukārt triumfs arī svētdienas pēcpusdienā šķita nereāls sapnis, zinot Mercedes mašīnas nežēlīgo attieksmi pret Pirelli aizmugurējām riepām un gaidāmo svelmi Hungaroringā. Brīnumi notiek, un Hamiltons izcīnīja savu ceturto uzvaru Ungārijā, trešo šajā trasē no pirmās pozīcijas, turklāt viņš Hungaroringā uzvarējis divu dažādu komandu sastāvā. Taču visiem šiem sasniegumiem un rekordiem nav tik būtiskas nozīmes kā faktam, ka ar jaunās konstrukcijas Pirelli riepām Mercedes akūtā problēma ar pārlieko apetīti uz aizmugurējo riepu gumiju ir ievērojami mazinājusies vai pat izzudusi. Tas dod izredzes ļoti interesantam sezonas noslēgumam - ja Mercedes turpinās uzturēt savu ideālo formu kvalifikācijā un būs konkurētspējīgs arī sacīkstē, pat Hamiltona 48 punktu deficīts līdz Fetelam vairs nebūs nekas ārkārtējs.
Par vienu no lielākajiem Ungārijas GP zaudētājiem var uzskatīt Romēnu Grožānu, kuram bija visas izredzes uzvarēt, - sacīkstes sākumā francūzis bija trešais un uzbruka Fetela otrajai pozīcijai. Viņa komandas biedrs Reikenens ar divu boksu apmeklējumu stratēģiju no sestās vietas startā tika līdz otrajai, bet Grožāna gadījumā mērķim bija jābūt uzvarai. Tomēr francūzis atkal nodemonstrēja stabilitātes trūkumu. Vispirms filigrāns starts, tad nevajadzīga sadursme ar Batonu, un tad lielisks Masas apdzīšanas manevrs pa ārmalu. Ironiskā kārtā tieši par šo pēdējo manevru Grožāns saņēma sodu - došanās cauri boksiem, jo apdzīšanā ar visiem četriem riteņiem izbrauca ārpus trases robežām. Noteikumu 20.2. punkts paredz, ka «pilots pēc izbraukšanas no trases nedrīkst bīstami atgriezties tajā vai iegūt uz tā rēķina pozīciju».
Nedrīkst nepieminēt arī aizraujošo tikšanos ar Latvijas līdzjutējiem Ungārijas trasē sestdienas vakarā pēc kvalifikācijas. Vairāki no viņiem apmeklē šo posmu jau 11. reizi un ir ļoti zinoši - nebija viegli atbildēt uz visiem viņu jautājumiem. Ungārijas GP joprojām ir Latvijai tuvākais posms.