Zīmējumi pausti bezkompromisu valodā, kur sieviete/kuce tiek pozicionēta kā zīdītāja, sargātāja, draugs un slepkava. Zīmējumu problemātika ieskicējas personiskas mitoloģijas virzienā, kur caurvijas Eiropas kultūras tradīcijas no mīta par Remu un Romulu līdz saskarsmei krustpunktos ar austrumiem. Arī šoreiz mākslinieks paliek uzticīgs savai profesionalitātei – virtuozi pārvaldot zīmēšanas tehniku, kas nav kļuvusi mazsvarīgāka par radošās izpausmes oriģinalitāti.Katra zīmējuma stāsts, neskatoties uz vienoto tematiku, var tikt interpretēts dažādi – cits kariķēts, cits ar neitrālu attieksmi, bet vēl kāds cits - ar traģiku vai skarbumu, jo zīmējumu skaidrojums atspoguļo vienlaicīgi pazemojumu, neveiksmi un panākumu. Taču šoreiz vēl netiek pārsniegta robeža, kad mākslas darbs pats par sevi ir mazāk interesants par publikas reakciju uz to. Vai māksla ietekmē sabiedrību, vai sabiedrība mākslu – jautājums aizvien paliek neatbildēts.Šāda tipa mākslas darbi un kreativitāte piesaista uzmanību; nereti tā izsauc mulsumu, nosodījumu un noliegumu, taču mūsdienu pasaules mākslas attīstībā nākas akceptēt dažādas pieejas – arī tādu pasaules slavu guvušo mākslinieku kā Banksija (Banksy), Damiena Hērsta (Damian Hirst), Jozefa Boisa (Joseph Beuys) vai Treisijas Eminas (Tracey Emin) provokācijas, kas iegūst plašu rezonansi plašsaziņas līdzekļu diskursā. Gleznotājs Edmunds Lūcis šajā izstādē atvēl skatuvi provokatīvai mākslai,” izstādi “pink virgin” raksturo E.Vanaga.
Atklās Edmunda Lūča zīmējumu izstādi
No 6.oktobra galerijā „Carousell” būs aplūkojama Edmunda Lūča zīmējumu izstāde “pink virgin”, informē izstādes organizatoru pārstāve Evelīna Vanaga. Izstādi „pink virgin” iespējams apmeklēt Vecrīgas galerijā līdz 30.oktobrim. “Nepārprotami pamanāms, ka izstāde veidota ar noteiktu konceptu, kas ietver vienotu tematiku – seksuāli neaizsargātas sievietes tēls starp palīdzības saucienu un pašcieņu kā respektējamu iezīmi.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.