Nosaukums "vienc.vilipsõnc.vienc". , ko mākslinieks piešķīris izstādei savā ziņā ir izstādes satura atšifrējums. Viens grafikas, viens tēlniecības darbs. Nupat pabeigtā - bronzā atlietā skulptūra radīta speciāli šai izstādei un galerijas "Istaba" formātam. Savukārt grafika, kā pierasts, piesaka Vilipsõnu kā latviešu erotiskās mākslas pārstāvi, kas nu jau kļuvis par regulāri izskanējušu apgalvojumu.
Lai vai izstādes, kurās eksponēts viens darbs, mūsdienās nav nepieredzēts jaunums, tomēr tās autoram doma par šādu izstādi zemapziņā iesēta jau bērnībā. Reiz, kādā no pastaigām ar tēvu parkā, kuru laikā tēvs vienmēr pārstāstījis attiecīgā daiļliteratūras šedevra saturu, ko tobrīd lasījis angļu valodā, sekojis kāda romāna atstāsts…. "Kāds mākslinieks, atrodoties mākslinieku kolonijā Kalifornijā, būdams gejs, - iemīlējies serfotājā. Tā rezultātā viņš uzgleznojis gleznu, kur mīļotais attēlots uz dēļa un izveidojis emocionāli piesātinātu - viena darba izstādi." Šī, no sava tēva bērnībā dzirdētā stāsta dēļ Vilipsõnu priecē zīmīgā sakritība - izstādes atklāšanas diena - 5.janvāris ir viņa aizsaulē aizgājušā tēva dzimšanas diena.
Jāatzīmē, ka Vilipsõns piedalījies vairākās galerijas "Istaba" rīkotajās tematiskajās izstādēs (Pulksteņi, Slotas un šaufeles, Istabas čības), kur ārpus ierastā un atpazīstamā "Vilipsõna" skulptūrās un grafikās, viņš sevi parādījis gan kā spožu ideju pārpilnu, gan dziļi konceptuāli domājošu mākslinieku, viņa dzīves asprātībai ļaujot iemiesoties mākslas darbos.