Īpaši izšķērdīgi tas ir ne tikai tāpēc, ka patlaban esam dziļā ekonomiskajā krīzē un, lai saņemtu nākamo starptautisko aizdevumu, nopietni jāsamazina visi tēriņi, tajā skaitā veicot arī nopietnas strukturālas reformas kā valsts tā pašvaldību pārvaldē, bet arī tāpēc, ka Rīgas dome vienlaikus turpina arī šķērdēt nodokļu maksātāju naudu pašslavinošās slēptās reklāmās plašsaziņas līdzekļos. 2005.gadā Jaunais laiks šo absurdo praksi izbeidza, bet 2007. Birks &Co steigšus atjaunoja.
Bojāra laikā saslēgtie līgumi bija teju par miljonu, bet Birks šā gada budžetā tam līdz jūlijam iedalījis 144 000 (ar cerību līgumus pagarināt), bet pērn kopumā šim mērķim iztērējot 400 000 latus. Un kas no tā – sabiedrība joprojām sūdzas, ka nezina, kas notiek domē, ka pašvaldības lēmumi tiem nav skaidri, ir pretēji viņu interesēm un komunikācija ir labākajā gadījumā vienpusēja. Tāpēc vajag ieguldīt vairāk pūļu un mazāk naudas godīgai un abpusēji atsaucīgai saziņai ar žurnālistiem, apgūt moderno tehnoloģiju piedāvātās iespējas un darbiniekus pieņemt, vadoties pēc kvalitātes un profesionalitātes, nevis kvantitātes kritērijiem.
Es aicinu RD paturēt prātā LTV piemēru. Kur likt ietaupīto naudu, ilgi nebūs jādomā.