Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Kristīne Opolais aizstās Annu Ņetrebko Manonas Lesko jauniestudējumā Minhenē

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
neaiztieciet PŪCI
n
Gribēja iet gulēt, aizgāja garām! Viss...
bravo
b
Bravo! Te nu ir lielaka mulkiba, kadu vismaz shai tema esmu lasijis:)))) Pratin, nac majas! Tomer te ir viens sapratigs zemteksts, kas apliecina puces fiasko. Jo ta jau ir pilniga kapitulacija.
  • 5
  • 1
bravo
b
Bravo! Te nu ir lielaka mulkiba, kadu vismaz shai tema esmu lasijis:)))) Pratin, nac majas! Tomer te ir viens sapratigs zemteksts, kas apliecina puces fiasko. Jo ta jau ir pilniga kapitulacija.
  • 5
  • 1
Teikšu kā ir
T
Man šķiet, ka Tu pats esi Pūce, jo vienkārši nevari dzīvot bez ienaidnieka, ar ko cīnīties. Tu viņu esi izdomājis.
  • 1
  • 4
papi
p
Laidās lapās no savas muļķības, diemžēl viņas muļķība viņu atkal panāca un noķēra:)))) Tā gadās, diemžēl ne visi "meža putni" ir brīvi...
  • 9
  • 1
pap
p
Ak tad beidzot nenocietās? Vai jūsu muļķība bija tā vērta, lai tā plosītos? Diemžēl jūs maldāties, paskaitiet savus nikus un atzīstat, ka jūs aizņemat vairāk par pusi. Annuškas labpatikšana man neko nenozīmē, tāpat kā jūsu muļķības. starp citu, jūs nevarat norrādīt nevienu manis uzrakstītu muļķību, tikai kā papagailis atkārtojat, cenšotoes man iedzelt. Nesanāk, man tikai smiekli nāk:)))
  • 12
  • 0
ha
h
Tieši jūs nevarat nomierināties un visādi cenšaties piekasīties cilvēkam, kurš atklāti uzrakstīja, ka pūces mietpilsoniskais koments patiešām ir mietpilsonisks. Nebūtu neko teikuši, un nebūtu vairāk par 1 komentu par Ņetrebko labpatikšanu. Jums labpatikās to ievilkt, tikai nav īsti, ko teikt, tur tā nelaime. Ja negrib atbildēt - nevajag, bet tad nemeklējiet visādus neveiklus aizbildinājumus ar meža putnu brīvību. Meža putni internetā neraksta, to dara cilvēki, kuri ir spējīgi par saviem vārdiem atbildēt. Klusēšana šai gadījumā ir acīm redzama pretargumentu trūkuma atzīšana.
  • 12
  • 1
apsmieties
a
Un Jūs vispirms saskaities pats savus nikus, sevis paša neveiklās advokatūruas un MUĻĶĪBAS!!! Kādās lapās? No Jums, lielā briesmīgā un varenā? Kaķim jāsmejas par Jūsu iedomu naidniekiem.
  • 1
  • 11
apsmieties
a
Nu bet, protams! Jūs tiešām nesaprotat sarkasmu?! Te jau visi sen parodē Jūsu milzīgās zināšanas par citiem komentētājiem, lai gan šaubu nav, ka visu šo komentāru sadaļu Jūs pats 80 % arī aizņemat, diskutējat pats ar sevi, cildināt pats sevi iedomātās sarunās un, galvenais, visu zināt par Pūci. Jūs vienkārši izklaidējat publiku, kura Jums sāk piespēlēt. Ir jautri. Atslābinieties nedaudz! Skaidrs, ka neviens neko nezina par Pūci, atskaitot to, ka viņai acīmredzami ir vienalga, bet Jums nē! Un patiesībā arī citiem sen būtu vienalga, ja Jūs nepārstātu tā panikot. Pat nevar īsti saprast, par ko.
  • 1
  • 11
papildinu
p
Atkal te viens zina, ko pūce domā un kāpēc dara vai nedara. Cirks:)))) Viss ir skaidrs - uzrakstīja muļķību un laidās lapās. vai kāds būtu rakstījis vairāk par vienu komentu par šo muļķību, ja te it kā citas personas nesāktu neveiklu advokatūru? Tātad paši šie daudzie niki ir pie vainas. Un vēl viens nevar beigt, kaut gan atbildēt neko nevar. Par meža pūcēm viss ir zināms, tikai viņas neraksta internetā, bet civilizētā sabniedrībā katrs var pats atbildēt par saviem vārdiem. Ja nav ko teikt - cita runa. Savas kļūdas atzūišana dara godu katram, tā nav zemošanās. To var arī nedarīt un izlikties, ka oponenta komentu nav lasījusi, bet tad nevajag daudziem nikiem uzsākt negudru taisnošanos:)))
  • 10
  • 0
Visi meža putni ir brīvi
V
Tur jau tā lieta, ka Pūce dara, ko grib. Un viņai ir pilnīgi vienalga, ko citi par to domās. Tas laikam arī tik ļoti tracina to viņas oponentu, kurš gaida no viņas kaut kādas zemošanās, kamēr viņa sen jau par to visu ir aizmirsusi un, kas ir visjautrākais, iespējams, pat nav pamanījusi šī oponenta eksistenci un dienām ilgo ņemšanos par vienu kaut kādu viņas pusfrāzi..., kas, šķiet, nevienu citu šeit tik ļoti neaizvainoja. Jo beigu galā ne tikai virsrakstā, bet arī pašā rakstā runa nepārprotami ir par Kristīni Opolais. Cik var oftopikot?!??!
  • 2
  • 10
drīzāk
d
drīzāk nebija ko teikt, bet misēkli negribēja atzīt:)))) Citreiz varbūt padomās, vai vajag rakstīt vadošus, bet muļķīgus norādījumus:))))
  • 11
  • 1
Jā?
J
Jūs tiešām kaut ko zināt par to noslēpumaino Pūci? Pastāstiet vairāk!!! Lūdzu, lūdzu... Tikai nedomāju vis, ka viņa guļ, jo vēl vakar kaut ko komentēja par Elīnu Garanču. Šķiet, ka viņas uzmanību ar Hermani laikam noturēt nav iespējams, viņa lidinās kā tāds tauriņš no vienas tēmas pie otras. Nu, neinteresē viņu Hermanis tik ļoti kā viņas oponentu. Tur arī visa tā ģēla.
  • 1
  • 10
Mānovs Leskovs
M
Jauks foto - divi mazi palaidnieki. Требуем Нетребко...Пожалуйста,нетребковать!
Manons
M
Jauks foto - divi mazi palaidnieki.
j
Vai internettiešraide arī būs?Ja ir tad lūdzu norādiet adresi!!!!
to piedauzīgā draudzība
t
Tā ir tava izvēle
  • 2
  • 0
Piedauzīgā draudzība
P
Operteātrī piedauzības neskatos,skatos kino.
  • 1
  • 2
to ķam-ņam
t
Tā varbūt ir tava pieredze. Opermākslā piedauzības neskatos, nav vērts
  • 12
  • 1
Ķam-Ņam
Ķ
Apdauzijās,skatoties piedauzības.
  • 4
  • 12
ķam tādas vajadzīgas
ķ
Seksu var noskatīties ar jaunākām un ar labākiem augumiem nekā opolais. Vēl vairāk tas sakāms par soprāniem, kuri dzied daudz labāk par opolais. Operā gribu opermākslu, nevis piedauzības
  • 19
  • 4
ha
h
Foto? Man kauns opolais vietā...
  • 16
  • 4
paldies
p
par info!!!
  • 3
  • 15
Te būs
T
Katru sezonu Bavārijas Valsts opera piedāvā noskatīties virkni savu iestudējumu par brīvu internetā. Kas attiecas uz "Manonu Lesko", viņi bija plānojuši rādīt nevis kādu no šīm tuvākajām izrādēm, bte gan to, kas būs vasarā, jūlijā, Minhenes Operas festivāla ietvaros. Taču tai izrādei Manonas lomas izpildītājas vieta vēl stāv tukša. P.S. Btw - opermīļi turpina komentāros celt paniku. Tagad jau raksta par to, ka Kaufmanam esot gripa ar augstu temperatūru, tātad diez vai arī viņš pēc divām nedēļām būšot dziedātājs. Nevar gan zināt, cik daudz taisnības šajā informācijā, jo tagad, iespējams, daļai pieviltās publikas visu gribas redzēt vēl melnākās krāsās, nekā pirms tam.
  • 5
  • 8
Te būs
T
https://www.staatsoper.de/en/staatsopertv.html
  • 2
  • 13
lustīgais nerris uz tirgus plača
l
Viens labums no šī Ņetreblko gājiena ir tāds, ka tagad skaidri redzams, ka opermīļi pērk biļetes uz DZIEDOŅIEM nevis uz režisoriem!!!
Anna
A
Man Kaufmana un Opolais duets Londonas Manonā patika. Ne tikai vizuāli, bet arī vokāli, lai gan nevaru noliegt, ka Ņetrebko tembrs man, vienkāršam skatītājam, liekas ļoti ļoti īpašs salīdzinājumā ar Opolais tembru. Patika arī pats Londonas iestudējums, kur Kristīne ļoti labi iederējās (ja neskaita pilnīgi neskaidro trešā cēliena -"izklaides industrijas"- režiju). Pēdējā aina uz tilta bija satriecoša. Ņetrebko ir liela dīva, tomēr tāpēc nevar noliegt arī citu dziedātāju darbu. Cita lieta, ka pirkta viena "prece" un tiks saņemta cita. Lai Kristīnei pietiek spēka to paveikt un arī izturēt nievas. Skaidrs taču, ka dziedātāju, kura neatbilstu šī iestudējuma rangam, neviens impresārijs neuzaicinātu, kaut viņa būtu paša dieva tā kunga sieva.
hm
h
Pilnīgi piekrītu. Ja tādas kā Opolais dzied vadosās partijas, var domāt, ka soprāna vbalss pasaulē ir briesmīgs deficīts. Bwet te ir runa par blatiem. Varēja atrast ļoti daudzas labākas, varbūt vienīgi ne tik lēti seksīgas
  • 16
  • 4
Vārds
V
Hrisķinka Londonā nebija klausāma. Tembrs drrrausmīgs
  • 17
  • 5
Mh
M
Impresārijam bija jāsamierinās ar to, ko steigā divās nedēļās varēja dabūt.
  • 22
  • 3
bb
b
Kāpēc man ir aizdomas, ka Opolais piekritusi aizstāt Ņetrebko, jo partneris būs Jonass Kaufmans. Atteikties no Metoperas, lai uzstātos Bavārijas Valsts operā...
ka
k
Hristinka negribēja palais garām kārtējo drāzienu...
  • 1
  • 0
cc
c
Opolajai "Bohēmā" ir daudz mazāk iespēju demonstrēt savu uzbāzīgo seksapīlu nekā tamlīdzīga režisora sacūkotā "Manonā". Jo vairāk zemjostas, jo Hrisķinkai labāk
  • 29
  • 3
=> bb
=
Šajā gadījumā Metopera palika tālu ēnā salīdzinājumā ar Bavārijas Valsts operu, kuras "Manonu Lesko" ar A. Ņetrebko un J. Kaufmanu jau pirms pus gada nodēvēja par operas iestudējumu bezmaz simtgades labāko sastāvu, ko, starp citu, arī pārmet šobrīd operas direktoram Nikolausam Bahleram, ka viņš veca, marasmātiska operas režisora dēļ, kuram sen jau vajadzēja būt pensijā, ir ļāvis izjukt šim sapņu sastāvam. Nebīšos šī vārda, bet, iespējams, ka Minhenes "Manona Lesko" bija gaidīta kā viens no, ja ne viscentrālākais notikums šīssezonas pasaules operas elitē, kam bija pievērsta milzīga starptautiska uzmanība.
  • 10
  • 10
Nezinu
N
Metopera nav ne prestižāka, ne mazāk prestiža par Bavārijas operu per se. Tie ir līdzīga līmeņa A klases operteātri. Dziedātāji, diriģenti jau tajos visos rotē apmēram vieni un tie paši. Prestižāks tajā brīdī ir tas teātris, kurā dzied Ņetrebko vai Kaufmans, kur nu vēl tāds, kurā jādzied Ņetrebko UN Kaufamanam. Bavārijas operas "Manonas Lesko" ar abām šīm zvaigznēm uzreiz prestiža ziņā aizēno Metoperu. Līdz ar to Kristīnei Opolais plānotās "Bohēmas" izrādes Metoperā noteikti nesolīja tādu publicitāti, kā šīs izrādes Minhenē - kā jau minējāt, Kaufmana dēļ, Ņetrebko atteikuma dēļ tām arī tagad būs pievērsta daudz lielāka preses uzmanība, nekā tai "Bohēmai" Ņujorkā.
  • 5
  • 6
ATBALSTU!
A
Publisks skandāls varbūt beidzot atrisninās cīņu ar režisoru patvaļu. Viņi jāsāk pārmācīt, arī dramatiskajos teātros, skat m'ūsdienīgie diletanti satraukušies. Kāpēc solistus neaizstāv, lai ikviens pamēģina dziedāt vārtoties, raujot drēbes nost, masturbējot... Lai dod tiem REŽISORIEM starp acīm, lieliska kustība.
arī
a
Paldies. bet sist nevajag, tādiem vienkārši nav jādod režisēt, un viss. Tādi piecūko visu, kur parādās.
  • 21
  • 0
Ūpis
Ū
Šādi-nešādi, saprotu, ka dīvas un dīvji Lielajā pasaulē ne tikai kožas , bet arī palīdz cits citam. Ķēķi mēs nekad nezināsim. Attiecos pret šādu parādību ar pamainīšanos pozitīvi, vienīgi, ja būtu biļeti pircis uz Ņetrebko, būtu dusmīgs.
Tur
T
jau tā lieta, ka septiņi vakari Bavārijas Valsts operā bija pirms mēnēšiem pilnīgi izpirkti. Un to pamatā bija darījuši cilvēki, kuri biļeti pirka tieši uz Ņetrebko. Kaufmans Bavārijas Valsts operā ir salīdzinoši bieži (visbiežāk gan duetā ar izcilo vācu-grieķu izcelsmes soprānu Anju Harterosu, kura pēdējos gados bijusi viņa partnere Verdi iestudējumos - "Donā Karlosā", "Likteņa varā"), kamēr Anna Ņetrebko - daudz retāk. Un šī bija unikālā iespēja vērot abu megazvaigžņu duetu, uz kuru tika plānoti svētceļojumi vai no pašas Ņujorkas, jo šie dziedātāji sen nebija vēroti vienā izrādē (vispār ļoti minimāli, ja nemaldos, tad viņi kaut kad pirms gadiem 7 Londonas Koventgārdenā dziedāja "Traviatu"). Lūk, pat ja tā bija Annas Ņetrebko palīdzība Kristīnei Opolais, opermīļiem, kuri domāja, ka viņiem būs iespēja būt klāt unikālā desmitgades notikumā, no tā vieglāk nepaliek. Viņi gribēja tieši Ņetrebko un tieši duetā ar Kaufmanu. Un K. Opolais var nodziedāt un nospēlēt šo izrādi, cik izcili vien viņa šobrīd spēj, šīs publikas gaidas viņai nav iespēju piepildīt. Tur ir tā problēma.
  • 14
  • 11
Palasīju vācu komentārus
P
Lai kā nebūtu, vācu publika, kas komentē šo ziņu, ir šausmīgi sašutusi un vīlusies. Dominē doma, ka skandaloza režisora slimo ideju dēļ tagad publikai ir liegta sen gaidītā tikšanās ar harizmātiskāko šībrīža operas pasaules dziedātāju, kura turklāt Manonu Lesko esot izcili nodziedājusi savā debijā Romas operā, tāpēc tīri muzikāli baudījums bija garantēts. Un ka šī skandāla rezultātā tagad esot iespēja izpausties "Regiediva" (Režijas dīvai), ar ko acīmredzami ir domāta Opolais. Katrā ziņā pamatā, protams, lamā teātra vadību, kuras dēļ viss esot līdz tam nonācis, jo jau pirms mēnešiem līdz pēdējai izpirktās biļetes bija apsolījums redzēt tieši La Netrebko un Kaufmana duetu, kas tagad, kad mēnešiem ilgā gaidīšana jau likās, ka ir beigusies, teātra vadības nepareizi izvēlēto prioritāšu dēļ esot zaudēta.
papildinu
p
Par to strīdēties negrasos, tikai, ar vienu piebildi: manuprāt, viena puse runā par lietu, otra bez argumentiem pūlas picēt pūces mundiera godu un meklē, kur piekasīties otrai. Tur, manuprāt, ir tā starpība. Priecājos, ka ar čopu varam sākt diskutēt mierīgi un ar sapratni.
  • 7
  • 1
papildinu
p
Pret pēdējo čopa komentu man nav ko iebilst. Paldies jums. Viljasonam bez skaistās balss vēl bija pareiza etniskā izcelsme un orientācija, bet kad vairs nevari nodziedāt operu partijas, arī tas vairs nelīdz. Redzēs, cik ilgi Ņetrebko varēs dziedāt dramatiskās partijas. Ja pārforsēs, var gadīties iet Viljasona ceļu. Un tad reklāmistiem sanāks meklēt citu reklāmas objektu
  • 7
  • 1
tas vēl ir jautājums
t
kurš fans te ir kasīgākais.
  • 1
  • 7
to čops un papildinu
t
laikam būs taisnība. Bet ne tas ir galvenais. galvenais ir runāt par lietu, nevis kasīties kā pūce(-s fani).
  • 7
  • 1
to čops un papildinu
t
it nemaz nav viena un tā pati persona, kura beidzot ar pienācīgu cieņu pret sevi aprunājas.
  • 1
  • 2
čops
č
Nemaz negrasījos apstrīdēt to, ka Anna Ņetrebko ir arī t.s. "mediju zvaigzne". Tomēr tā vai citādi viņa ir ieguvusi to savu īpašo statusu operas elitē, kāpēc publika uz viņu ies, biļetes izpirks ātrāk un maksās vairāk, nekā par citiem, varbūt daudz labākiem un interesantākiem dziedātājiem, ap kuriem šāda hype nav. Un tas ir apburtais loks - tāpēc arī operteātri vienmēr gribēs, lai pie viņiem dzied Anna Ņetrebko, jo vairs nebūs vajadzīga nekāda papildus reklāma, biļetes tāpat izķers zibens ātrumā, jo Annu Ņetrebko taču zina katrs, kas mūsdienās kaut ko zina par operu. Lai cik tas nebūtu mietpilsoniski, taču šis mehānisms strādā, un strādā perfekti. Vilazonam, manuprāt, bija skaista balss (pavisam īsu brīdi diemžēl gan), kad viņš vēl varēja padziedāt, tikai nekādas sajēgas par tehniku un to, ko un kā ar šo skaisto balsi dziedāt, tāpēc arī viņš to tik ātri pazaudēja. Ja nemaldos, tad arī viņš savulaik uzvarēja Plasido Domingo jauno operdziedātāju konkursā Operalia kādus dažus gadus pirms Maijas Kovaļevskas.
  • 2
  • 1
papildinu
p
"to čops" uzrakstīja ļoti precīzi. Tas pats princips bija ar 3 tenoriem. 90. gados tikai Pavaroti turējās profesionālā līmenī, bet Domingo un Karerass mocījās, tomēr labais tonis prasīja, un tāpēc ļoti daudzi uzskatīja, ka tie trīs ir pasaulē pirmie. 90. gadu beigās tikai Karerass atkrita no "labākajiem", jo dziedāja pilnīgi neciešami, kā to dzirdējām Rīgā. Toties Domingo pat tad, kad nevarēja vairs nodziedāt tenoru partijas, saņēma reklāmas kā pasaulē pirmais tenors, jo Pavaroti bija miris. Nu sakiet man - kuriem cilvēkiem vajadzīgs tāds oficiālais viedoklis? Pareizi gan - muļķiem vai slinkiem, kuriem pašie negribas domāt. Tas pats ar Ņetrebko, tikai pagaidām viņa dzied labāk par Domingo vai Karerasu viņu norietā . Bet par to harizmātismu - smieklīgi. Tā par sevi saka totalitāro sektu vadoņi, kuri krāpj lētticīgos ļautiņus.
  • 9
  • 3
to čops
t
Īpašais stauss ne vienmēr nozīmē to, ka dziedātājs vai diriģents (vai instrumentālists) tiešām ir labāks mākslinieciskā un profesionālā ziņā. Atbalstu domu, ka vērtēt kādu personu mākslinieciska ziņā pēc ieņemtā statusa ir mietpilsonība. Tad faktiski vajadzētu atzīt, ka piem., biedrs Brežņevs Padomju Savienībā bija pats gudrākais, pats ģeniālākais, pats izcilākais utt., jo pēc viņa statusa tā pienācās:))) Starp citu, reklamēt kādu par visizcilāko - ja tas ir iesākts, tad ik pēc brīža mesties pe kāda cita neatmaksājas, ja arī kāds cits nenoliedzami ir labāks. Labāk palikt pie viena, un, kamēr vien Ņetrebko varēs padziedāt viņa arī būs tā "visizcilākā" visiem mietpilsoņiem par prieku. līdzīgi būtu bijis arī ar Viljasonu (Villazon), bet tas vairs nevarēja padziedāt, bija vismaz divas balss saišu operācijas, un reklāmistiem nākas nopūsties, ka nauda Viljasona reklamēšanā palaista pa vējam. Bet biznesā visādi gadās:))))
  • 11
  • 1
čops
č
Pat, ja tas ir taisnība (man pirmā dzirdēšana), tad tas varbūt Ņetrebko palīdzēja toreiz divtūkstošo gadu sākumā, kad viņas zvaigzne tikai uzlēca, bet diez vai tas viņai palīdz šodien, kad pašai ir 43 un Domingo - jau krietni pāri septiņdesmit. Viņas gadījumā apbrīnojamais ir tas, ka viņa ir nevis tikai "vieno no", bet patiešām jau daudzus gadus noturējusies kā "visvisvispārākā". Man nav ne jausmas, kā tas ir veidojies, bet pieņemu, ka Domingo faktors tur noteikti nav vienīgais.
  • 3
  • 8
tā ir
t
Ņetrebko taisīja karjeru kā Domingo mīļākā. Izbijušajam spāņu tenoram tiešām ir liela vara, un viņš par savām sievietēm vienmēr parūpējas. Labāki soprāni, kuri Domingo seksuāli neiepatikās, palika ēnā
  • 8
  • 2
čops
č
Jūs to jautājat vācu komentētājiem? Šajos abos komentāros ir tikai pārstāsts tam, kas izlasīts vācu komentāros. Un, lai cik tas arī man, piemēram, neliktos dīvaini, ko publika saskata Annā Ņetrebko, tomēr tāds uzskats, ka viņa ir harizmātiskākā, tiešām visai bieži lasāms vācu un it īpaši amerikāņu operas forumos un komentāros pie rakstiem par operu. Ir nācies to lasīt ārkārtīgi bieži, un par to var pārliecināties ikviens. Tāpēc pieņemu, ka varbūt Annai Ņetrebko "dzīvajā" piemīt kaut kas tāds, ko mēs ierakstos un translētajos materiālos neuztveram. Jo kaut kādam izskaidrojumam taču jābūt. - tā vai citādi nav apstrīdams fakts, ka Anna Ņetrebko ir šobrīd pieprasītātākā, slavenākā, dārgākā operas dziedātāja, un tas nav kāda anonīma komentētāja viedoklis, tas ir objektīvi mērāms fakts. Pirms gadiem 10 daudzi uzskatīja, ka A. Ņetrebko ir populāra ir jauna, skaista, slaida un var arī padziedāt, tāpēc bija viens laiks, kad vai katra cita jauna, skaista, slaida dziedātāja, kas var padziedāt, tika nosaukta par jauno Annu Ņetrebko (mūsu Maija Kovaļevska pēc savas debijas Zalcburgas festivālā savulaik - arī), jo valdīja uzskats, ka cita kāda jaunāka noteikti agri vai vēlu ieņems A. Ņetrebko vietu. Tagad šī mānija ir beigusies, jo vismaz gadus četrus Anna Ņetrebko ir kļuvusi par raženu matronu ap četrdesmit, kamēr starptautiskajā operas elitē uzrodas arvien jaunākas, slaidākas, skaistākas dziedātājas, no kurām gan neviena Annu Ņetrebko tā arī nav aizstājusi. Anna Ņetrebko ir neapstrīdama Nr.1 prīma Metropoles operā, ko var viegli manīt pēc pēdējo gadu pirmizrāžu un translāciju satura utt. Tomēr skaidrs ir viens - šis komentētājs tikai pārstāstīja to, ko lasījis vācu komentāros. Turklāt, kas attiecas uz to, ko Anna Ņetrebko uzskata par piedienīgu vai nepiedienīgu savā vecumā - viņa ir pārņēmusi šajā pašā Bavārijas operā K. Opolais vietā šajā sezonā dziedāt Tatjanu "Jevgeņijā Oņeginā" (kas ir vēl viena norāde uz Annas Ņetrebko īpašo statusu, jo citas dziedātājas pēc šādas rīcības ilgi nedabūtu darbu tajā pašā operteātrī, savulaik, piemēram, Andžela Georgiju pēc atteikuma Ņujorkas Metropoles teātrim, tajā nedziedāja gadus četrus), ko pirms tam bija paredzēts dziedāt Kristīnei Opolais. Katrā ziņā tas ir skandalozs iestudējums poļu režisora K. Varļikovska režijā, kurā ir daudz kailuma, Tatjana vēstuli raksta gandrīz pilnīgi bez apģērba vārtoties pa grīdu, Ļenskis un Oņegins ir geji, kas iemīlējušies viens otrā, pa skatuvi danco puskaili kovboji utt. Annai Ņetrebko acīmredzami šāds krievu klasikas traktējums nelikās nepieņemams, jo tajā piedalīties, atšķirībā no "Manonas" viņa piekrita un nebaidījās no tā, ka šajā marazmā viņa varbūt izskatīsies smieklīgi.
  • 3
  • 6
Jus
J
uzskatat Netrebko par harizmatiskako? Reklama vini varena, bet... Es domaju, ka nevajag parvertet Annas N. lemumu. Vina noteikti skatas spoguli un saprot, ka 43 gadu vecuma un ar pashreizejo augumu seksa ainas list nevajag - smiesies...
  • 8
  • 4
karā ziņā
k
Daudzi uzsver to, ka Bavārijas Valsts operai laimējies ar to, ka Kaufmans nav atteicies no piedalīšanās, jo pretējā gadījumā publika tiešām prasītu naudu atpakaļ, jo maksāts taču esot par divām pasaules superzvaigznēm. Tagad būšot tikai viena.
  • 13
  • 7
Pūce
P
To var atļauties tikai Ņetrebko. Mūsdienās diez vai ir vēl kāda dīva, kurai šādas izdarības neņems ļauno. Andžela Georgiu mēdz saslimt, ja kaut kas nav gluži pēc viņas prāta, bet šādi atcelt savu piedalīšanos, jo, piemēram, nepatīk režija, gan nevar neviena un neviens dziedātājs mūsdienās. Tātad jāprot novērtēt tas, ka no A. Hermaņa režisētā "Trubadūra" vasarā Zalcburgā viņai labpatika neatteikties.
pap
p
Nu, un kurš tad? varat uzrakstīt kaut vienu viņa uzrakstītu muļķību? Nesanāks, tad nevajag mažoties.
  • 7
  • 2
varbūt tāpēc
v
ka cits viens viņu muļkības ziņā ir atstājis gluži ēnā.
  • 1
  • 8
papildinu
p
Nu vairs neviens pūces muļķību neaizstāv un neslavē. Tas arī ir progress
  • 7
  • 2
vai ne
v
Neprasa jau atzīt vai neatzīt Hermaņa režijas, bet to, vai citiem "jāprot novērtēt" Ņetrebko labpatikšana neatteikties no Hermaņa "Trubadūra", t. i., konkrēti pūces uzrakstītais - vai tā ir muļķiba vai ne. Vai Ņetrebko labpatikšana dara mums (latviešiem) godu un vai mums visiem būs padevīgi sekot pūces norādījumam.
  • 8
  • 3
čops
č
Es nekādu taisnību nevienam nevaru atzīt, ja ir runa par Hermaņa operas režijām, kuras es nekad neesmu redzējis. Tas būtu mietpilsoniski būvēt savu viedokli tikai uz citu viedokļa pamata.
  • 3
  • 8
vai ne
v
Man liekas, jūs pats sevi personiski aizvainojat, izlikdamies par muļķi. Kāpēc es varu saprast, ko jūsu oponents uzrakstījis, bet jūs ne? Neticu, ka tiešām nesaprotat, bet tad nevajag izlikties. Tas nedara jums godu. Ja nevarat argumentēti atbildēt, vai tad nevajadzētu labāk atzīt, ka šoreiz oponentam taisnība? Tas ir tik vienkārši. Es, piemēram, tādus cilvēkus cienu.
  • 8
  • 2
čops
č
Man tiešām žēl, ka Jūs uzskatāt par vajadzīgu mani personiski aizvainot. Ja Jūs nedaudz piebremzētu ar saviem verdiktiem par citu komentētāju prāta spējām, domāju Jūsos daudz vairāk ieklausītos, jo, kamēr runājat par lietu, mēdzat pateikt interesantas un derīgas domas. Jo galvenais jau ir izklāstīt savu viedokli. Citi komentētāji to nemaz nespēj mainīt, tāpēc, manuprāt, prātīgākais ir ļaut, lai viņi dzīvo mierīgi. Pazust no komentāru sadaļas gadās man arī - kaut vai tāpēc, ka jābrauc pie omes, jāiet uz darbu vai vispār jāiziet pastaigā svaigā gaisā. Citi komentētāji diez vai tur ir galvenais iemesls. P.S. Man, piemēram, par Hermani vispār nekas nav skaidrs, jo neesmu redzējis nevienu viņa operas režiju - ne savulaik "Uguni un nakti", ne vēl jo vairāk tās, kas ir ārzemēs, pat ierakstos nē. Tāpēc, kā Jūs sakāt, mietpilsoniski būtu no manas puses spriedelēt par kaut ko, ko pats neesmu redzējis, bet par ko esmu tikai lasījis citu viedokļus. Un nezinu, vai man kādreiz būs iespēja arī redzēt, jo nevaru teikt, ka mani interesētu operu režijas. Operas apmeklējumus un ierakstu skatīšanos/klausīšanos nekad neesmu izvēlējies pēc režijas principa. Man vienmēr vissvarīgākais, kādi dziedātāji un diriģents to muzikāli iestudējuši un kas tā vispār par operu. Piemēram, "Soldaten" mani neinteresē kā opera nevienā režijā, bet "Trubadūram" atkal ir tik daudz versiju arī bez Hermaņa, ka spēj vien izvēlēties. Tāpēc diskusijā par Hermani kā operas režisoru piedalīties nevaru tagad pavisam noteikti un šaubos, ka varēšu jebkad nākotnē.
  • 3
  • 8
to čops
t
Nu ko - jūs neesat izredzēts, lai saprastu loģisku domu... Bet nekas - domājoši cilvēki sapratīs:)))
  • 10
  • 2
čops
č
Man jāatzīstas, ka Jūsu pēdējo komentāru bez īpašas iniciācijas nav iespējams saprast.
  • 1
  • 10
nuja
n
Ko tur skaidrot, jo patiesībā galvenais patiešām ir skaidrs. Pūice ir uzrakstījusi muļķību un daudzie niki uzņēmušies jau pirmsākumos zaudētu lietu - iegalvot, ka pūce ir uzrakstījusi gudri. Tas nesanāk, un atliek tikai blusoties un mēģināt kauto piešūt oponentiem. Es arī vēroju šīs diskusijas un reizēm kaut ko arī uzrakstu. Cik cilvēku raksta ar šiem pūces "domubiedru" nikiem, man ir vienalga, jo neviens nav uzrakstījis kaut ko patiešām atzistamu. Bet viens gan ir savādi. Pūce uzraksta savu glupību un pēc tam fiksi nozūd, pati it kā neko nevar pateikt. Citi niki iekarsuši aizgūtnēm mēģina iegalvot, ka pūce nav rakstījusi to, ko rkastījusi, viņi jau neesot pūce, viņi pat nezinot, kas ir pūce un vai tāīr tā pati pūce vai cita, totoes viņi labāk par pūci zinot, ko pūce esot domājusi, proti, ne to, ko pūce uzrakstījusi... Tāpat zinot to, kāpēc pūces niks vairs neko nerakstot, kaut gan par pašu pūci neko nezinot... No kurienes šada viszinība? Bet lai nu putrojas vien tālāk, ja negrib atzīt izgāšanos. Līdgi bija kādā citā diskusijāpar Hermani ar infuzoriju un dīvu, kura vai kuras - nav būtiskas starpības - arī iekarsusi aizgūttnēm ņēmās, tad oazuda. Sausais atylikums no ši jampadrča ir tāds, ka varbūt kāda persona vai personas nedaudz padomās, vai ir vērts rakstīt dumjības vai varbūt tomēr paklusēt. Labu veiksmi pelēko šūniņu nodarbināšanā!
  • 10
  • 2
čops
č
Nāksies laikam samierināties ar to, ka Pūce neko vairāk nepaskaidros, jo viņa laikam neuzskata par vajadzīgu sēdēt komentāros pie šī raksta nez cik dienas. Viņa, visticamākais, pat nenojauš par Jūsu komentāru eksistenci. Turklāt tas viņas (Jūs taču pats viņai pārmetat visa veida aprobežotību un neizglītotību - ļoti smalki) komentārs patiesībā ir ļoti vienkāršs un nekādus paskaidrojums neprasa.
  • 2
  • 9
nu gan villojas!
n
Atvainojiet, bet uzskatu puces komentu par padumju, bet puces fanu komentus - par vel dumjakiem. Un ciklops vispar no pirksta kaut ko izzidis.
  • 11
  • 6
to ciklops & Co
t
Un mani arī jūs pataisīsiet par vienu? tas nav visai gudri - pārmest citiem to, ko darāt pats:))) Tad jau jūsu psihes īpatnības ir vēl lielākas:))) Starp citu - uz pavisam loģisku jautājumu tā arī palika neatbildēts: kā mums jāprotot novērtēt to, ka Annuška neatteicas no Hermaņa režisētā "Trubadūra"? Un tiešām jau pamatskolā vismaz agrāk bija jāprot atbildēt uz šādu jautājumu.. Loģisks secinājums - ka mums jābūt pagodinātiem vai jālepojas ar to. Tiešām mietpilsoniska doma, jo krievu soprāna atteikšanās vai neatteikšanās nepadara Hermaņa slikto režiju par labu vai labāku, nekā tā ir. Kāpēc pūce neko neatbild? Lai paskaidro, ja patiesībā domājusi kaut ko citu, bet t ad nevajag rakstīt tik pārpprotami.
  • 11
  • 6
Ciklops no Eneādas
C
Nē, Jūsējās! Jūs pat iedomāties nevarat, cik aizraujoši ir tām vērot. Pieci citi parastie komentētāji, kurus Jūs pēc kaut kādiem tikai sev vienam zināmiem kritērijiem ātri pataisāt par vienu (droši vien ērtības labad, lai gan Jums jau pašam labāk zināms, kāpēc). Tie citi ir gaužām paraksti, lai interesētos par viņu psihēm.
  • 4
  • 11
to kas to būtu domājis
t
Vai jūs te apgūstat savas psihes īpatnības? Bet varbūt tad ne publiski, jo man jūsu psihes īpatnības neinteresē. Labi, nņabadzītei ja tik ilgi nepielec, tad - kā viņa saprot, ka mums jāspējot novērtēt to, kas ņetrebka neatteicās no hermja iestudētā "Trubadūra"? NU gan atradusi, ar ko lielīties:)))
  • 12
  • 7
kas to būtu domājis
k
Tad jau sanāk, ka mūslaikos pamatskolā māca apgūt interneta troļļu vulgaris psihes īpatnības. Nekad nespētu to iedomāties.
  • 6
  • 12
tot to to "puce"
t
Tieši jums ar to saprašanu tā pagrūtāk. Ejiet pamatskolā, man nav ar to jānodarbojas:)))
  • 13
  • 6
to to to to Pūce
t
Jums atkal Pūces intelekta vērtēšana stipri pārspēj spēju atbildēt uz jautājumu, kur Jūs te saskatījāt kaut kādas slavas dziesmas.
  • 9
  • 12
to to to pūce
t
Pūces advokatūra jums padoas stipri neveiksmīgi:)))) Kāpēc mu'ms jāprot novērtēt tas, ka Ņ. neatteicās no hermja iestudējuma? Vadosī norādījumi:))) Pūces intelekts, manuprtāt, jūtami atpaliek no viņas augstprātības...
  • 13
  • 10
to to Pūce
t
Jūs varētu norādīt kaut vienu citātu no Pūces komentāra (nevis no savas interpretācijas), no kura kaut attālināti varētu izlobīt "slavas dziesmas", "neveiksmīgas režijas kļūšanu par veikmsīgu"? Es tur neredzu vispār nekādu vērtējumu Hermaņa režijai, tikai vispārzināmā fakta konstatāciju, ka Ņetrebko tajā piedalīties neatteicās - neizdarot no tā nekādu secinājumus ne par labu, ne par sliktu šīs režijas vērtējumam. Tāpat kā arī par šo gaidāmo "Manonu Lesko" pats fakts, ka Ņetrebko tajā atteicās piedalīties neliecina ne to, ka tā režija ir slikta, ne to, ka tā ir laba. Man šķiet, ka Pūce gribēja tikai atzīmēt to patiešām acīmredzamo parādību, ka dziedātāji - pat sasnieguši ievērojamus panākumus savā profesijā - ir spiesti pakļauties operu režisoriem, kuri bieži vien neko nejēdz no mūzikas un no operdziedāšanas specifikas. Un ka Anna Ņetrebko ir viena no retajām, kura šad tad atļaujas šādus gājienus. Lai gan, pieļauju, ka tomēr arī viņai itin bieži nākas norīt protestu. Tā ir tāda mūslaiku operas zīme, ka žo drēbi daudz dziļāk un profesionālāk pārvaldošie dziedātāji, kas gadiem apguvuši profesiju un zina katru niansi, kas nepieciešams, lai labi nodziedātu, ir pilnīgi pakārtoti režisoriem, kuri par to visu zina ievērojami mazāk vai bieži pat vispār neko. Starp citu, fakts, ka A. Ņetrebko no Zalcburgas iestudējuma neatteicās, var būt arī nekādi nesaistīts ar Hermaņa režiju, bet gan ar faktu, ka vienu reizi (ja nemaldos, 2007. g.) viņa kaut kādu iemeslu dēļ atcēla savu uzstāšanos Zalcburgas festivālā, ko viņai pēc tam pārmeta vēl ilgi un dikti un šķiet, ka vēl tagad nav aizmirsuši. Tam toreiz nebija nekāda sakara ar Hermani un pieļauju, ka arī tagad - nē. Tā ka nevajag jau tik izkāpināti visur saskatīt implicītas slavas dziesmas Hermanim. Turklāt šī Pūce ne mazums arī agrāk ir komentējusi KD par operu (ja tā ir tā pati, protams,) un par Hermani viņa nekad bijusi sajūsmā un bieži par viņu ir rakstījusi arī kritiski.
  • 10
  • 15
to pūce
t
Un tas jums ir iemesls, lai hermim dziedātu slavas dziesmas? Tādēl neveiksmīga režija uzreiz kķlust par veiksmīgu? Atvainojiet, mietpilsonisks domu gājiens. Režija jāvērtē pēc mākslinieciskām kvalitātēm, nevis pēc vienas vai otras kaprīzas būtnes uzvedības. Tomēr, ja vairāk dziedātāju atteiktos no piedalīšanās muz. neadekvātās režijās, operas pasaule no tā vinnētu milzīgi.
  • 16
  • 17

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja