"U2 vienmēr ir bijuši nepārspējami, kad atradās fanu ielenkumā. Mūsu inovatīvā skatuves konstrukcija ir milzīgs solis uz priekšu — mūziķi būs vēl tuvāk publikai kā nekad agrāk," uzsver grupas menedžeris Pols Makginess. U2 biļešu cenu politika ir tikpat radoša un iepriecinoša kā U2 3600 Tour šova scenogrāfija. "85 procenti biļešu maksās mazāk par 95 eiro. Stāvvietas maksās 55 eiro, un uz katru šovu tiks piedāvāti vismaz 10 000 biļešu, kuru cena būs 30 eiro. Esam izstrādājuši shēmu, kas ļautu U2 faniem iegādāties biļeti par pieejamu cenu. Turklāt laba redzamība garantēta no visām vietām!" piebilst P.Makginess.
U2 Eiropas turneja, kas 30.jūnijā sāksies Barselonā, noslēgsies 22.augustā Kārdifā, šajā laika posmā mūziķi spēlēs vēl divpadsmit Eiropas pilsētās — Milānā, Parīzē, Nicā, Berlīnē, Amsterdamā, Dublinā, Gēteborgā, Hožovā, Zagrebā, Londonā, Glāzgovā un Šefīldā. Septembrī un oktobrī grupa uzstāsies Ziemeļamerikā. Šogad kopumā paredzēti 40—45 šovi. Nākamā gada jūnijā un jūlijā U2 vēlreiz satricinās Ziemeļameriku, savukārt augustā un septembrī atkal priecēs Eiropas fanus. 2010.gada rudenī roka grandiem plānots Dienvidamerikas apmeklējums.
Dažādos turnejas posmos U2 savos koncertos aicinās piedalīties dažādus iesildītājus — britu grupas Glasvegas, Elbow, Kaiser Chiefs, Snow Patrol un amerikāņus Black Eyed Peas. Divos gados U2 sniegs aptuveni 100 koncertu. Grupas mērķis ir skaidrs — mūziķi vēlas pārspēt savas 2005. un 2006.gada turnejas Vertigo Tour sasniegumus (biļešu pārdošanas ieņēmumi toreiz bija 389 miljoni ASV dolāru). Tā ir otrā visu laiku ienesīgākā turneja — rekords joprojām pieder The Rolling Stones 2005.—2007.gada turnejai A Bigger Bang Tour (558 miljoni ASV dolāru).