«Latvijā ir vairāk nekā 1,4 miljoni internetbanku lietotāju, un lielākās Latvijas bankas jau šobrīd aktīvi izmanto tādus sociālos tīklus kā Draugiem.lv, Facebook, Twitter un Youtube,» situāciju raksturo KPMG Baltics partneris Ondrejs Flikre.
Aizvien plašāka sociālo tīklu izmantošana dažādiem ar klientu apkalpošanu saistītiem mērķiem «rada aizvien lielāku nepieciešamību pēc identificētiem lietotājiem», aicina ņemt vērā KPMG Baltics IT konsultāciju pakalpojumu vadītājs Kārlis Mālnieks un uzsver, ka ir banka, kas «atpazīstamību ieguvusi ne vien ar inovatīvajiem piedāvājumiem sociālajos tīklos, bet arī ar paaugstinātu viltvāržu aktivitāti, kas bankas sniegtās iespējas cenšas izmantot ļaunprātīgi, piemēram, sūtot bankas klientiem e-pastus it kā no bankas drošības dienesta nolūkā izvilināt paroles, lietotājvārdus un karšu numurus». K. Mālnieks pieļauj, ka «nākotnē sociālie tīkli iedalīsies identificētajos lietotājos un anonīmajos», un kā piemēru min «e-Tag Inc izstrādāto risinājumu Twitter lietotāju kontu atpazīšanai - Veritweet».