Zaļais punkts ir visbiežāk lietotā preču zīme pasaulē. Ik gadu ar to marķē ap 640 miljardu iepakojuma vienību. Ņemot vērā sabiedrības pastāvīgi augošo vides apziņu, Zaļā punkta zīme ir būtisks produkta konkurētspējas un uzņēmuma reputācijas aspekts.
Bez nosaukuma
Vai Zaļā punkta zīme uz preču iepakojuma nozīmē, ka
tāds iepakojums ir pārstrādei derīgs vai arī ir ražots no
pārstrādāta materiāla? Varbūt tā apzīmē ekoloģisku produktu?
Patiesībā Zaļā punkta zīme apliecina, ka iepakojuma
ražotājs ir atbildīgs pret dabu, jo finansiāli iesaistījies
Zaļā punkta veidotajā sistēmā, kas organizē iepakojuma
šķirošanu un pārstrādi un gādā, lai ik gadu Latvijā savāktā un
pārstrādātā iepakojuma apjoms augtu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.