Latvijai zemāks kredītreitings
Reklāmas tirgū 42% kritums
Latvijā reklāmas tirgus pirmajā pusgadā pret iepriekšējā gada attiecīgo periodu samazinājās par 42% un bija 28,6 miljoni latu, raksta BNS. Tostarp vislielākais reklāmu kritums bija žurnāliem - 59%, avīzēm - 54%, bet mazākais - internetam (24%). Latvijas mediju tirgus vēsturē šis ir lielākais tirgus kritums. Pirmajā pusgadā visvairāk reklamētās nozares bija mobilie sakari, mazumtirdzniecība un medikamenti.
Tekošajā kontā pārpalikums
Latvijas maksājumu bilances tekošajā kontā šogad pirmajā pusgadā bija 519,4 miljonu latu pārpalikums pretstatā 1,035 miljardu latu deficītam pērn attiecīgajā laika periodā, raksta BNS. Swedbank vecākais ekonomists Dainis Stikuts Dienai skaidro - ārējā nesabalansētība, kad imports dominēja pār eksportu, ir izzudusi. «Tekošā konta pārpalikums ir nepieciešams, lai Latvijas ekonomika spētu atdot savu ārējo parādu - ilgu laiku mēs dzīvojām, tērējot nākotnes ienākumus, nu ir jāpelna, lai to atdotu.»