Pēc pirmajām dienām Sardīnijas salā Andim jau radies iespaids par to, kas viņu sagaida nedēļas nogalē: «Trase ir nedaudz lēnāka kā Portugālē. Segums ir ļoti mainīgs - vietām smilšains, vietām klinšains. Mašīnai rallijs varētu būt diezgan grūts - uz ceļa ir bedres un akmeņi, kas papildus noslogo piekari. Sacensības notiek kalnainā apvidū. Lai gan kraujas nav tik izteiktas kā Kiprā, tās ir diezgan iespaidīgas. Sacensība būs putekļaina. Tos jutām jau iepazīšanās laikā.»
Andim garām nav paslīdējusi arī Sardīnijas eksotiskā puse: «Interesanta ir vietējā dzīvnieku valsts - pa ceļu nemitīgi skrien ķirzakas! Ik pa brīdim uz ceļa ir arī čūskas, redzējām vairākus trušus.»
Tomēr pēc dzinēja defekta iepriekšējā startā Pireneju pussalā uzmanības centrā gribot negribot nonāk automobiļa gatavība. «Dzinēju esam sataisījuši. Bijām testos Somijā, kur izmēģinājām jaunus dzinēja un starpasu diferenciāļa regulējumus. Mans brālis Māris šos regulējumus izmēģināja pagājušajā nedēļas nogalē BTA Rally Talsi un atzina par labiem esam. Arī pašiem pārbaudē šķita, ka ar jaunajiem regulējumiem mašīna ir ātrāka. Vai tā ir patiesībā, redzēsim ceturtdien izmēģinājuma ātrumposmā un pašā rallijā.»
Sacensības solās būt īpaši grūtas gan automobilim, gan pilotiem. Kopā ar pārbraucieniem pa Vidusjūras salu būs jāveic 1263 kilometri.
Norvēģijas un Kipras rallijos LMT rallija komanda izcīnīja 5.vietu un PWRC ieskaitē ar sakrātajiem astoņiem punktiem ieņem astoto vietu. Punktu pozīcijā Andis brauca arī Portugāles rallijā, bet nesakrita ekipāžas un automobiļa «domas» par to, vai jāiztur līdz finišam...
«Joprojām esam labākie jaunpienācēji. Mums priekšā ir tikai pieredzējuši sportisti ar lielu pasaules čempionāta posmu pieredzi,» Andis izklausījās apmierināts ar sezonas pirmajā pusē paveikto. Un noskaņots tādā garā turpināt.