Sezonas pēdējo posmu no pirmās pozīcijas sāka Lūiss Hamiltons (McLaren), kuram divdesmitajā aplī bremžu problēmu dēļ no cīņas nācās izstāties. To izmantoja abi Red Bull piloti, kuri savai komandai izcīnīja trešo uzvaru pēc kārtas. «Pēc tam, kad Hamiltons izstājās, varēju pilnībā izbaudīt savas automašīnas ātrumu. Žēl, ka sezona beidzas, taču ir lieliski to pabeigt ar uzvaru,» klāsta Fetels. Brawn otrajam pilotam Rubensam Barikello neizdevās pat pietuvoties otrajai vietai kopvērtējumā - brazīlietim vajadzēja gūt trīs punktus vairāk nekā Fetelam. «Šobrīd Red Bull ir ātrāks. Viņi ir mums nedaudz priekšā,» spiests atzīt Brawn boss Ross Brauns.
Iezīmē nākamo sezonu
Šī sezona intrigas ziņā daudz neatpalika no iepriekšējām divām, kurās uzvarētājs tika noskaidrots pēdējā posmā, turklāt čempions tuvāko sekotāju apsteidza tikai par punktu. Jā, Džensons Batons uzvarēja sešos no pirmajiem septiņiem posmiem, un viņa pārsvars pār tuvāko sekotāju bija sasniedzis pat 26 punktus. Tomēr sezonas beigās uz titulu reāli pretendēja vismaz trīs piloti un sekotāji demonstrēja labāku sniegumu nekā līderis.
Nākamgad mundieri centīsies uzspodrināt lielās komandas Ferrari un McLaren. Šogad tām atlika tikai noskatīties uz cīņu starp Brawn un Red Bull komandām, kuras veiksmīgi izmantoja nepilnības noteikumos un ar veiksmīgāku aerodinamikas risinājumu ieguva ievērojamu handikapu sezonas sākumā.
Red Bull sniegums sezonas otrajā pusē ierindo to starp favorītiem arī nākamgad. Brawn šajā laikā vairs nešķita tik draudīgs. Turklāt nav skaidrs, kas brauks Brauna vadītajā komandā. Pieredzējušais Rubenss Barikello esot vienojies ar Williams, kas viņam sola četrkāršot algu, bet Džensonu Batonu savā sastāvā labprāt redzētu jebkura no naudīgajām komandām. Čempions gan apgalvo, ka palikšot Brawn arī par ne tik bagātīgu atalgojumu.
Interesanti jaunpienācēji
Daudzsološi sezonu sāka Toyota, ilgu laiku gozējoties starp vadošajām komandām. Japāņu iespējas uzlabot sniegumu lielā mērā atkarīgas no tā, vai izdosies noturēt Timo Gloku. Pēdējos posmos perspektīvais Vācijas pilots nepiedalījās avārijā iegūto savainojumu dēļ, bet viņu veiksmīgi aizstāja japānis Kamui Kobajasi, kurš esot ļoti tuvu pilota vietai 2010.gada sezonā.
F-1 čempionātā nākamgad neredzēsim BMW, bet vietā nāks veselas četras vienības - Campos, U.S.F1, Manor un Lotus. Pēdējā agrāk F-1 startēja no 1958. līdz 1994.gadam.