Hansabankas veiktā izstādes apmeklētāju aptauja liecina, ka 52% no potenciālajiem mājokļa pircējiem nepieciešamība pēc jauna mājokļa ir aktuāla un neatliekama. Atbildot uz jautājumu, kādi ir jauna mājokļa iegādes iemesli, 22% aptaujāto teica, ka vēlas iegādāties jaunu mājokli, jo ir uzsākuši kopdzīvi ar partneri vai apprecējušies. 17% nepieciešams jauns mājoklis, jo ir problēmas ar esošo dzīvesvietu, piemēram, beidzies īres līguma termiņš. Savukārt 13% gaida ģimenes pieaugumu, kas motivē iegādāties jaunu mājvietu. Izstādes apmeklētāji uz mājokļa iegādi raugās nopietni un pārdomāti, aptaujas dati rāda, ka 89% mājoklī plāno dzīvot vairāk nekā sešus gadus. Tādi cilvēki, kas meklē dzīvokli 1-2 gadiem ir tikai nepilns procents. „Izstāde „Jaunās mājas rudenī“ veiksmīgi notiek jau trešo gadu pēc kārtas un kļuvusi par vienu no Hansabankas tradīcijām. Mēs esam apņēmības pilni to turpināt arī nākotnē. Mūs kā banku interesē sadarbība ar labākajiem mājokļu projektu attīstītājiem, un mēs arī saviem klientiem vienmēr cenšamies piedāvāt tikai to kvalitatīvāko. Hansabankas speciālisti ir gatavi palīdzēt gan ar padomu, izvēloties piemērotāko mājokli, gan piedāvāt pārdomātus un atbilstošus finanšu risinājumus,“ saka Oksana Sivokobiļska, Hansabankas Klientu apkalpošanas pārvaldes vadītāja, valdes locekle. Vislielākā interese ir par dzīvokļiem jaunā daudzdzīvokļu mājā, liecina Hansabankas veiktā apmeklētāju aptauja – par šo mājokļa veidu interesējas 57,4% respondentu. Salīdzinoši augsta interese bija par jaunuzceltām privātmājām – gandrīz 25% cilvēku. Vislielāko izstādes apmeklētāju interesei ieguva projekti „Soleville“, „Krustkalni Apartments“, kā arī „Vācu kalni“. Izstāde „Jaunās mājas rudenī“ notika divas dienas no 15. līdz 16. septembrim un kopā to apmeklēja vairāk nekā 2500 cilvēku. Par izstādi Jauno projektu izstāde Hansabankā kļuvusi par tradīciju, kas notiek jau trešo gadu pēc kārtas. Izstādē „Jaunās mājas rudenī“ bija apskatāmi vairāk nekā 30 jaunie mājokļu projekti Rīgā un tās apkārtnē. Izstādes mērķis ir padarīt jauna mājokļa izvēles procesu pēc iespējas ērtāku un patīkamāku, sniegt klientiem iespēju konsultēties ar vairāku projektu attīstītājiem vienuviet un turpat arī iegūt informāciju par piemērotākajiem finansēšanas risinājumiem. Par aptauju Hansabankas aptauja tika veikta izstādes laikā no 15. līdz 16. septembrim, aptaujājot gandrīz 500 apmeklētājus. Papildu informācija: Ivars Svilāns AS „Hansabanka” preses sekretārs Tel.: 7444561, 29454411 [email protected]
Hansabankas izstāde „Jaunās mājas rudenī“ plaši apmeklēta – liela interese par jaunajiem mājokļiem.
Hansabankas izstādes „Jaunās mājas rudenī“ apmeklētāju skaits apliecina, ka saglabājas augsta iedzīvotāju interese par mājokļu iegādi. Šogad bija novērojama jauna tendence - ja iepriekš izstādi apmeklēja cilvēki, kuri interesējas par jaunajiem mājokļiem, bet kuriem vēl nav konkrētu plānu par to iegādi, tad šoreiz puse apmeklētāju bija tādi, kuri jau konkrēti plāno pirkt mājokli.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.