Makartnijam jau ir pieredze netradicionālā mūzikas ierakstu izplatīšanā — mūziķa pēdējo albumu Memory Full varēja iegādāties kopā ar Starbucks izdevumu Hear Music, taču tika pārdoti vien 100 000 kopiju. Taču, kā lēš mūziķa pārstāvji, par velti izplatot albumu kopā ar kādu no Lielbritānijas lielajiem laikrakstiem, tas sasniegtu vismaz 2 miljonu lielu auditoriju. Laikraksta Daily Mail izpilddirektors jau medijiem atzinis, ka, visticamāk, sadarbību ar Starbucks Makartnijs izvēlējies, jo nav bijis apmierināts ar notiekošo mūzikas industrijā, taču piebildis, ka Daily Mail izvēle būtu vispareizākais no iespējamiem alternatīvajiem ierakstu izplatīšanas veidiem.
Makartnijs albumu izdos kopā ar laikrakstu
Lai iegūtu papildinājumu savu fanu armijai, sers Pols Makartnijs plāno savu pēdējo albumu izplatīt kopā ar kādu no laikrakstiem, ziņo Yahoo Music.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.