Ovācijas pēc izrādes turpinājās pusstundu! — Dienai stāstīja Radmila Šveicere, starptautiskās koncertaģentūras Konzertdirektion Schmid menedžere, kuras pārziņā tagad ir latviešu dziedātājas turpmākā karjera. R.Šveicere, kura astoņus gadus strādājusi par latviešu diriģenta Marisa Jansona personīgo asistenti Austrijā, priecājas, ka, mainot biznesa ampluā uz vokālajiem māksliniekiem, izraudzījusies Kristīni Opolais. Viņa prognozē dziedātājai spožu nākotni. Mūzikas kritiķu uzmanības fokusā arvien ir galvenokārt jauniestudējumu pirmizrādes, tomēr arī kārtējā Bohēmas izrāde nav palikusi nepamanīta. Gluži saprotami, ka recenzentu uzmanības centrā gan savas debijas, gan kino dēļ bija Viljasons, turklāt izrāde notika vienlaikus ar Alfrēda Brendela atvadu koncertu Vīnē, kam laikraksti veltīja apjomīgas publikācijas. Līdz šim Vīnē nepazīstamā K.Opolais minēta četrās recenzijās. Lūk, ko par viņas sniegumu rakstījis viens no ietekmīgākajiem mūzikas kritiķiem Austrijā Karls Lēbls laikrakstā Zeitung ģsterreich: "Latvijas soprāns, debitante Vīnē tuberkulozes saasinājuma ainas tēlo bez sentimentālām asarām, ļoti koncentrēti, ticami un aizkustinoši. Viņas Mimī uzrunā ne tik daudz ar vokālā daiļuma palīdzību, bet gan pateicoties intensīvajai pašatdevei un patiesajai interpretācijai." R.Viljasons pēc izrādes savai skatuves partnerei teicis, ka viņam ir liels gods būt uz skatuves kopā ar tik lielisku dziedātāju. Starp citu, slavenā tenora pieredzē K.Opolais ir jau otrā skatuves partnere no Latvijas tajā pašā Pučīni operā — pirms diviem gadiem pārī ar slaveno tenoru savu spožo debijas izrādi Ņujorkas Metropolitēna operā piedzīvoja Maija Kovaļevska. Pēc divām veiksmīgām izrādēm decembra beigās K.Opolais uzaicināja nodziedāt vēl trešo — papildu "ekstra" izrādi. Tas dziedātājai maksāja svētku atpūtu. Toties Vīnes Valsts operas vadība nav kavējusies paust, ka vēlas turpināt veiksmīgi sākto sadarbību. Pašlaik K.Opolais jau strādā Francijā, gatavojoties Sergeja Prokofjeva operas Spēlmanis pirmizrādei Lionas operā. Līdzīgi kā maestro Daniela Barenboima un krievu režisora Dmitrija Čerņekova veidotajā Berlīnes Valsts operas un Milānas La Scala kopprojektā, viņa būs Poļinas lomā. Tikai nu jau pavisam citā iestudējumā un radošajā komandā — poļa Gžegoža Jaržinas režijā ar Kazuši Ono pie diriģenta pults. Pirmizrāde 22.janvārī atklās operfestivālu, kas Lionā turpināsies līdz 5.februārim. K.Opolais kalendārā iezīmētas atbildīgas uzstāšanās līdz pat 2011./2012.gada sezonai, kad paredzēta viņas atgriešanās Milānas operteātrī La Scala. Nākamgad plānota debija Ņujorkas Metropolitēna operā un Eksanprovansas festivālā Francijā, kuram dziedātāja gatavo donnas Elvīras lomu V.A.Mocarta Donā Žuanā. Šovasar ir K.Opolais kārta debitēt slavenajā Zalcburgas festivālā — kā solistei Dmitrija Šostakoviča 14.simfonijas atskaņojumā, kas būs Zalcburgas debija arī viņas dzīvesbiedram, nu jau pasaulē atzītajam diriģentam Andrim Nelsonam. Sadarbībā ar orķestri Kremerata Baltica taps Mocarta koncertāriju programma.
Mimī — tramplīns latviešu soprānu slavai
Operas Bohēma izrādē Vīnes Valsts operā bija sapulcējusies īpaša publika. Skatītāji bija atnākuši pasaulslavenā tenora Rolando Viljasona dēļ — viņš galvenā mīlētāja lomā redzams arī šīs Džakomo Pučīni operas tikko iznākušajā kinoversijā, taču pirmoreiz dziedāja iestudējumā Vīnē. Taču skatītāji viskarstāk aplaudēja Kristīnei Opolais, soprānam no Latvijas, kurai Mimī loma bija debija Vīnes Valsts operā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.