Pamiers gan ir tikai šķietams - abas kompānijas vērsušās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) un negrasās atsaukt iepriekš izvietotās reklāmas, kurās strīds iztirzāts pilnā sparā. Tele 2 ir vērsusies PTAC ar sūdzību par O!Kartes reklāmā nekorekti salīdzinātiem tarifiem. Savukārt LMT uzskata, ka Zelta Zivtiņas reklāmās izmantotie O!Kartes vizuālie tēli ir acīmredzams plaģiātisms, tāpēc meklē palīdzību PTAC.
«Vēršanās PTAC bija nepieciešama, lai aizsargātu klientu intereses, jo Zelta Zivtiņas reklāmā tiek atdarināti O!Kartes reklāmas vizuālie tēli un tādējādi maldināti patērētāji par patieso reklāmas devēju un reklamētajiem pakalpojumiem. Tas var radīt neticību reklāmai, lai arī O!Kartes norādītā informācija ir objektīvi salīdzināma un atbilst patiesībai. Esam izmantojuši likumā noteiktās tiesības parādīt objektīvi salīdzināmas lietas, korekti attēlojot situāciju, kādā nonāk jebkurš klients, kas pērk starta komplektu kioskā,» norādīja LMT preses sekretāre Elīna Lidere. Pēc reklāmas parādīšanās to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas internetā pieteikušies operatora maiņai uz O!Karti, salīdzinot ar janvāri, esot pieaudzis trīs reizes.
Savukārt Tele2 izveidojusi īpašu samierināšanās reklāmu, kurā abi reklāmas tēli apskaujas, uzsverot sazināšanos, saprašanos un draudzību. Tomēr iepriekš izvietotās reklāmas netiks atsauktas. «Uzskatām šo situāciju par izsmeltu. Reklāmas izvietojumi paliks kā ieplānots,» norādīja Tele2 sabiedrisko attiecību vadītāja Vita Sirica. PTAC pārstāve Sanita Gertmane apstiprināja, ka abu kompāniju iesniegumi ir saņemti, bet neprognozēja, cik ilgā laikā tos izskatīs.
Ar interesi notikumus vēro trešais konkurents - Bite. «Reklāmas cīņas parāda problēmas priekšapmaksas karšu segmentā. Tarifi tiešām bieži vien ir grūti saprotami. Parādās ļoti laba tendence - cilvēki sākuši domāt līdzi, apsvērt visus piedāvājumus un tikai tad izvēlēties,» norāda Bite Latvija sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Mūrniece. Kompānija norobežojas no publiskajā telpā redzētām reklāmu parodijām, kurās abi vīriņi atzīstas, ka īstenībā abi izmanto Bite pieslēgumu. «Mēs šīs reklāmas neesam iniciējuši un veidojuši,» uzsvēra L.Mūrniece.