Reklāmās LDz darbinieki stāsta par dzelzceļnieka profesiju, un šie cilvēkstāsti pārraidīti gandrīz visos lielākajos Latvijas televīziju kanālos. Uzņēmuma pārstāve Antra Birzule stāsta, ka tā LDz savā deviņdesmitgadē vēlējies parādīt, ka uzņēmums lepojas ar saviem darbiniekiem, un celt dzelzceļnieka profesijas prestižu. Uzņēmums vēloties piesaistīt darbā jaunus spēkus, tomēr pašreizējā brīdī LDz gan vakanču neesot.
Reklāmas speciālists Andris Blaka norāda, ka 31 tūkstotis latu par reklāmas kampaņu - «tas nav dārgi». Saskaņā ar LDz informāciju reklāmu veidošanai tērēti 6400 latu, savukārt apmēram 25 tūkstoši latu maksāti par reklāmu pārraidīšanu televīzijās.
A.Rubīns uzsver, ka klipi tiešām padara cilvēciskāku LDz tēlu, un atzīst, ka pašlaik tādu reklāmu veidošanai nav biznesa pamata. Šādas reklāmas būtu noderīgas pirms dažiem gadiem, kad uzņēmumam trūka darbinieku, taču tagad tās var palīdzēt vien celt darbinieku lojalitāti uzņēmumam un atzīmēt jubileju, tomēr kopumā tās esot neatbilstošas pašreizējai ekonomiskajai realitātei un nepieciešamībai samazināt izdevumus.