Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Dzimšanas dienā vispirms apsveic banka, tad - radi

Personisku attieksmi kā biznesa instrumentu Latvijā pielieto daudzas komercbankas. Tieši banku sektors bieži tiek minēts kā viena no pirmajām nozarēm Latvijā, kas pie klientiem vērsās ar personalizētu vēstījumu.

Personiskas attieksmes saglabāšanu pret katru klientu par galveno lielu uzņēmumu izaicinājumu atzīst arī Ģirts Bērziņš, Swedbank Privātpersonu apkalpošanas pārvaldes vadītājs. Tā esot galvenā veiksmes atslēga privātpersonu biznesā - apjoma efektivitātes apvienošana ar individuālu risinājumu katram klientam.

«Swedbank personalizētu biznesu ir veidojusi jau kopš darbības paša sākuma,» pārliecināts Ģ. Bērziņš. To apliecinot fakts, ka par lielāko banku tā kļuvusi, nevis iegādājoties vietējo krājkasi vai kādu banku ar jau esošu klientu bāzi, bet gan piesaistot katru klientu praktiski no jauna. Personalizētā biznesa pieeja uzņēmumā tiek realizēta vairākos veidos.

Vienkāršākais no tiem esot ikdienas lietas - sākot no apsveikumiem klientiem nozīmīgos svētkos un beidzot ar visdažādākajiem atgādinājumiem par finanšu pakalpojumu derīguma termiņa beigām un to automātiskai pagarināšanai. Ir arī risinājumi, kas savukārt saistīti ar klientu apkalpošanu, katrai patērētāju grupai piedāvājot dažādus pakalpojumus, kā arī platformu, kurā gūt noteiktas finanšu zināšanas.

Piemēri esot arī jauniešu portāls open.lv un drukāts izdevums senioriem. Kā būtisku personalizācijas iespēju bankas pārstāvis min arī internetbanku, kur katrs bankas klients var izveidot ērtu maksājumu kārtību un izmantot privātu budžeta plānošanas sistēmu. Visaugstākais personalizācijas līmenis esot privātās konsultācijas.

«Savā ziņā personiskā pieeja klientiem var traucēt īstām attiecībām. Ja mana banka labāk atceras par manu dzimšanas dienu un citiem svarīgiem dzīves notikumiem nekā mana dzīvesbiedrene, kaut kas nav lāgā,» potenciālo risku norāda psihoterapeits Ansis Jurģis Stabingis.

Vērtējot personalizācijas procesus uzņēmējdarbībā, A. J. Stabingis uzsver, ka dažas pārmaiņas jau iezīmējušās - pirms vairākiem gadiem tikpat kā izzuda Ziemassvētku apsveikuma kartīšu sūtīšanas tradīcija no cilvēka cilvēkam. Šobrīd tās sūtot vairs tikai uzņēmumi.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?