Tiem rīdziniekiem un pilsētas viesiem, kas pārvietojas pie sava auto stūres, A. Briāna un K. Valdemāra ielas krustojums allaž bijis kvartāls, kura tuvumā iespējams ieraudzīt ceļu policistus. Likuma sargi tur vēro un soda autobraucējus, kas veic labo manevru no K. Valdemāra uz A. Briāna ielu, luksofora papildu sekcijā nedegot zaļajai gaismai.
Savukārt tiem autovadītājiem, kuri, braucot no Nītaures ielas, vēlas veikt labo pagriezienu uz K. Valdemāra ielu, attiecībā pret A. Briāna ielas satiksmes dalībniekiem ir priekšroka.
Diemžēl praksē par pareizu šī krustojuma izbraukšanas kārtību aizmirst daudzi autobraucēji. Bieži esot tā, ka autovadītāji godīgi stāv rindā, lai nogrieztos uz K. Valdemāra ielu pa kreisi, bet daži brauc visiem garām pa labo joslu un veic kreiso pagriezienu. Protams, autovadītāji, kas kreiso pagriezienu veic no labās braukšanas joslas, rupji pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus (CSN). Saskaņā ar CSN vadītājiem, kuri veic kreiso pagriezienu, laikus jāieņem malējā josla savā brauktuves pusē.
Ņemot vērā, ka A. Briāna ielā braukšanas joslu skaits nav noteikts, vadītājam jābrauc saskaņā ar CSN 96. pantu, proti, ja nav norādīts braukšanas joslu skaits, to nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamo intervālu starp transportlīdzekļiem. Tādējādi šajā gadījumā autovadītājam pirms krustojuma attiecīgi jāieņem kreisais malējais stāvoklis, ja viņš griežas pa kreisi, vai labais - ja veic labo pagriezienu uz K. Valdemāra ielu vai turpina kustību uz Nītaures ielu. Iezīmēt braukšanas joslas A. Briāna ielā nav iespējams, jo ielas platums nepieļauj šajā vietā ierīkot trīs braukšanas joslas.
«A. Briāna, K. Valdemāra, Nītaures ielas krustojumā tie auto braucēji, kas veic kreiso pagriezienu no A. Briāna uz K. Valdemāra ielu, bieži ignorē tos, kam jāveic labais manevrs no Nītaures uz K. Valdemāra ielu. Situācija tur ir pat bīstama, jo neviens neatceras, ka tiem, kas griežas pa labi no Nītaures ielas, ir priekšroka, un «briānieši» brauc neskatoties,» pieredzi izklāsta autobraucējs Daumants Sūna.
Arī AutoDienas novērojumi apliecināja, ka satiksmes dalībnieki ignorē automašīnas, kuras vēlas veikt pagriezienu no Nītaures ielas. Labi, ka minētajā ielā satiksme nav pārāk intensīva.