Laika ziņas
Šodien
Migla
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Jābrauc pa citu ielu

Aldis Bite

Ojāra Vācieša ielā netālu no Māras dīķa, kur Altonavas un Torņakalna ielas beigās divi viadukti savieno Torņakalnu ar Āgenskalna apkaimi, rīdziniekiem ļaujot aizbraukt līdz Vienības gatvei vai Mārupei, veidojas regulāri sastrēgumi.

Abu nelielo ielu T veida krustojumus ar O. Vācieša ielu savstarpēji šķir tikai daži desmiti metru, tādēļ sastrēgumu problēma acīmredzot jāskata kompleksi abos krustojumos.

Pirms kāda laika gan Altonavas/O. Vācieša ielas krustojumu nedaudz paplašināja, taču rūpēs par gājēju drošību ietvēm uzstādīja tik augstus bortakmeņus, ka tie nevis palīdz, bet pat traucē transporta kustībai. Torņakalna/O. Vācieša ielas krustojumā situācija ir vēl dramatiskāka, jo T veida šķērsojums joprojām ir tik šaurs, ka 46. maršruta autobusa vadītājiem nepieciešama apskaužama meistarība, lai, apjomīgos transportlīdzekļus griežot Torņakalna ielā, neapskādētu kādu no sastrēgumā stāvošajām mašīnām.

Domāju, ikvienam ir skaidrs, ka būtisku satiksmes situācijas uzlabošanos šajās ielās nav ko gaidīt. Līdzās brauktuvēm izvietojas privātīpašumi, no kuriem daudzi ar senlaicīgu apbūvi un ilggadējām apsaimniekošanas tradīcijām. Savukārt kreiso pagriezienu aizliegšana šajos krustojumos nav iespējama, turklāt tā nemazinātu sastrēgumus abās ielās. Bet «kas liedz Friča Brīvzemnieka ielu posmā no O. Vācieša ielas līdz Vienības gatvei atvērt divvirzienu kustībai un atļaut kreiso pagriezienu no Vienības gatves uz šo nelielo ielu, pa kuru pusstundas laikā aizbrauc labi ja divas mašīnas un pa kuru kursē tikai 10. tramvajs? Nepieciešams rekonstruēt luksoforu krustojumā ar Vienības gatvi tā, lai tas regulētu ne tikai automobiļu, bet arī tramvaju kustību. Tas ir vienīgais risinājums, kā izbēgt no spriedzes O. Vācieša ielas krustojumos ar Torņakalna un Altonavas ielu», uzsver lasītājs Edmunds.

Apskatot abus krustojumus, AutoDiena pārliecinājās, ka sastrēgumi un ielu šaurība tiešām rada problēmas. Torņakalna ielas posmu no baznīcas līdz O. Vācieša ielai darbdienas pavakarē braucām 16 minūtes.

«Jāsaprot, kāpēc šajā ielā ir tik liela transporta plūsma, un jāskatās, kā to novirzīt citur. Varētu novirzīt kustību pa F. Brīvzemnieka ielu. Tā ir praktiski tukša, ja neņem vērā tramvaju. Ja tur uzliktu normālu segumu un ļautu brīvi braukt pa sliedēm, daudzi autovadītāji izvēlētos šo ielu,» domā autopazinējs Kārlis Dambrāns.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Bez nosaukuma

Ainārs Zariņš
AUTOEKSPERTS
Laba, ātra un lēta risinājuma, šķiet, nav, jo gan Torņakalna, gan Altonavas ielas pieslēgumi O. Vācieša ielai un apkārtējā apbūve veidojusies, kad neviens pilsētplānotājs nerēķinājās ar tādu satiksmes intensitāti, kāda ir tagad. Apļveida krustojums, turklāt tāds, ko izbrauktu garais autobuss, šaurības dēļ nav iespējams. Torņakalna ielas pieslēgums būtu jāpaplašina, lai ielas galā izveidotu atsevišķu joslu labajam pagriezienam O. Vācieša ielā, kā tas ir Altonavas ielas galā.

Bez nosaukuma

Tālivaldis
Vectirāns
Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāvis
O. Vācieša un Altonavas ielas krustojumā pērn notikuši divi satiksmes negadījumi, O. Vācieša un Torņakalna ielas krustojumā - neviens. Negadījumu skats nav tik liels, lai norādītu uz kādām pārredzamības vai neizprotama krustojuma problēmām. Transporta novirzīšanai citur risinājums būtu Ranķa dambja, Vienības gatves un Mūkusalas ielas savienojošais tunelis zem dzelzceļa.

Bez nosaukuma

Tālivaldis
Vectirāns
Rīgas domes Satiksmes departamenta Satiksmes organizācijas un kustības drošības nodaļas vadītājs

Duntes un Laktas ielas krustojumā katru gadu kopš 2009. gada, tātad 2010., 2011. un 2012. gadā, ir reģistrēti tikai divi ceļu satiksmes negadījumi. Ņemot vērā šo statistiku, krustojumā tuvākajā laikā rekonstrukcija vai satiksmes organizēšanas pārplānošana nav paredzēta.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?