eparaksts.lv_ vai uz vietas bibliotēkā. Pēc tam visa darbība notiek, autentificējoties šajā portālā - tas notiek ar internetbankas lietotāja numuru un kodu karti vai kodu kalkulatoru. Patlaban tas iespējams _Swedbank, SEB bankas_ un _Citadele_ bankas klientiem. Portālā autentificēties var arī jau esošie e-paraksta lietotāji, izmantojot viedkarti. E-dokumentu parakstīšanai lietotājs izmanto PIN kodu, ko saņem e-paraksta saņemšanas brīdī, un paša radīto paroli.
Paralēli jaunajai e-paraksta tehnoloģijai arī turpmāk varēs iegādāties un izmantot līdzšinējās e-paraksta viedkartes. Tās var nopirkt Latvijas pasta nodaļās, un, lai tās aktivizētu, nepieciešamas īpašas datorierīces un programmatūra.
Jaunā e-paraksta izmaksas ir zemākas nekā lētākajam dokumenta sūtījumam pa pastu Latvijā, kas izmaksā 45 santīmus. Viena parakstīšanas reize maksā Ls 0,29, divdesmit parakstīšanas reizes - Ls 2,90. Iespējams iegādāties arī neierobežotu e-paraksta skaitu līdz gada beigām par Ls 6,99. (Salīdzinājumam - līdzšinējā e-paraksta viedkartē paredzētās 20-50 parakstīšanās reizes izmaksā ap Ls 20.) E-parakstu var lietot no jebkuras ierīces, kam pieejams interneta pieslēgums, - datora, viedtelefona. Dokumentu elektroniska parakstīšana notiek pāris minūšu laikā, un adresāts dokumentu saņem pa e-pastu. Pašu e-parakstu iespējams iegūt maksimums divu stundu laikā. Nepieciešama tikai piekļuve internetam.