Antoņenko dzirdams titullomā, muzicējot kopā ar Čikāgas simfonisko orķestri maestro Rikardo Muti vadībā. Šo ierakstu, kurā Latvijas tenora galvenie skatuves partneri ir Krasimira Stojanova (Dezdemona) un Karlo Guelfi (Jago), izdevums The Guardian jau ir novērtējis ar četrām zvaigznēm (no piecām iespējamām).
Aleksandrs Antoņenko dziedāja ar «dedzīgu, emocionālu pārliecību», mākslinieka sniegumu Normas deviņu Ņujorkas izrāžu pirmajā vakarā (30. septembrī) mīlas trijstūrī starp viņu, Sondras Radvanovskas atveidoto titulvaroni, druīdu priesterieni Normu un viņas greizsirdīgo sāncensi Keitas Oldričas atveidoto priesterieni Adalžizu, novērtējis laikraksts The New York Times (2.X). Arī laikraksts Financial Times atzinis, ka Polliona vokālais atveidojums bijis «sevišķi pārliecinošs». Savukārt BWW Reviews norāda, ka tieši dziedātāji spilgtinājuši Koplija garlaicīgo iestudējumu. Šoruden Ņujorkas Metropolitēna operā Normas izrādes vēl būs 24., 28. oktobrī un 1. novembrī.