Visvairāk sniegtas konsultācijas par Latvijā reģistrētajām aviokompānijām airBaltic Corporation un Smartlynx Airlines. Tāpat aviopasažieri konsultējušies par Ukrainas aviokompānijas AeroSvit sākto bankrota procedūru, kuras dēļ tika atcelti avioreisi, nepiedāvājot alternatīvas nonākšanai izvēlētajā galamērķī. Tika sniegtas konsultācijas arī par strīdiem ar tādām aviokompānijām kā Rynair, Luthansa, Turkish Airline un citiem pārvadātājiem.
PTAC kopā ar Eiropas Patērētāju informēšanas centru veica aptauju par aviobiļešu iegādi, un izrādījās, ka 48% aptaujāto nemēdz iepazīties ar līguma nosacījumiem un lidsabiedrību sniegto informāciju. Savukārt vairāk nekā piektajai daļai no tiem, kas tomēr iepazīstas ar līguma nosacījumiem, tie nav bijuši skaidri.
PTAC pārstāve Ilze Žunde norāda, ka saistībā ar ceļojuma galamērķī notiekošu nemieru dēļ atceltiem tūrisma braucieniem centrā sūdzības šogad nav saņemtas. Iepriekš ir bijuši daži iesniegumi par nenotikušiem, atceltiem vai pārceltiem braucieniem, vai arī patērētāji paši atteikušies no ceļojuma galamērķī notiekošo nemieru dēļ. «Ja tūrisma pakalpojuma sniedzējs kāda cita iemesla, nevis klienta vainas dēļ atceļ pakalpojumus pirms noteiktā datuma, patērētājs var pieprasīt aizstāt tos ar līdzvērtīgiem vai augstākas kvalitātes pakalpojumiem vai arī saņemt visu samaksāto naudas summu. Ja pakalpojumu atcelšanu izraisījuši ārkārtēji apstākļi, komersantam nav pienākuma atlīdzināt zaudējumus,» skaidro I. Žunde.