Skeitparku plānots veidot no betona, jo atšķirībā no koka konstrukciju un finiera skeitparkiem tas ir izturīgāks, tā segums ir vairāk piemērots skeitparka sporta veidiem, tam ir zemākas uzturēšanas izmaksas, kā arī lielāka izturība pret vandalismu.
Šobrīd Rīgā skeitparki ir izbūvēti no centra attālās apkaimēs - tuvākais parks ir Grīziņkalnā, Āgenskalnā, Uzvaras parkā, Ziedoņdārzā, taču skeitparkos pārstāvētie sporta veidi - skeitbords, skrituļslidošana, BMX un citi - ar katru gadu gūst arvien lielāku popularitāti, norāda departamenta speciālisti.
Projekta autori norāda, ka pašlaik Daugavas labā krasta promenādes posmā starp Dzelzceļa tiltu un Salu tiltu norisinās teritorijas rekonstrukcijas darbi, kas paredz izveidot pieeju Daugavai, izbūvēt veloceliņu, labiekārtot un apzaļumot apkārtni, taču projektā netiek veikta perspektīvā attīstībā plānotā skeitparka izbūve, kas, sākot no Puškina ielas, būtu uzskatāms par augstvērtīgu papildu objektu aktīvas atpūtas cienītājiem.
Parka izbūvei līdzekļus plānots paredzēt no Rīgas pilsētas infrastruktūras fonda līdzekļiem, taču par to tiks lemts Rīgas domes Pilsētas attīstības komitejas sēdē trešdien, 8. maijā.
Projekta Maskavas, Krasta un Turgeņeva ielas kvartāla degradētās teritorijas revitalizācija, ko līdzfinansē Eiropas Savienība, kopējās izmaksas sasniegušas jau 5 295 186 latus.
LETA