Opolais šobrīd atkal dzied Nāru. Īsi pirms tam maijā viņa debitēja Džakomo Pučīni operas Māsa Andželika titullomā kopā ar Rietumvācijas (Ķelnes) Radio simfonisko orķestri koncertuzvedumos Ķelnē un Dortmundē, presē izpelnoties spožas uzslavas kā «vakara sensācija» un «triumfs». Kritiķi raksta, ka Kristīne, kas apveltīta ar «ļoti lokanu un krāsainu balsi», māsas Andželikas lomu izpildījusi ar nedzirdētu emocionālu spēku un skatuvisko meistarību, saviļņojot publiku līdz asarām. Koncertuzvedumu muzikālais vadītājs bija latviešu diriģents un dziedātājas nu jau oficiālais vīrs Andris Nelsons. Viņa turneju pēc koncertiem Ķelnē pēkšņi pārtrauca apendicīta operācija.
«Šis vakars bija Latvijas soprāna Kristīnes Opolais triumfs,» koncertu Dortmundē ar Rietumvācijas Radio kora vadītāju Dāvidu Marlovu pie diriģenta pults vērtē laikraksts Der Westen. «Ar Opolais izrāde ieguvusi mākslinieci, kura satriecoši iemieso Andželikas ilgas. Viņas vokālais spektrs ir neparasts, pat pianissimi (galēji klusajās) pasāžās melodiskā līnija saglabājās pilnā intensitātē un spriedzē. Andželikas izmisumu, viņas spējo emociju izvirdumu (Salva me) Opolais atklāja ne tikai ar vokālo meistarību - viņa piešķīra tiem dziļāku muzikālu jēgu,» raksta laikraksts. Publika dziedātājai pateikusies ar ilgām un kaismīgām stāvovācijām.
«K. Opolais vērta šo izpildījumu sensācijā. Opolais ir uzlecoša zvaigzne lielajos opernamos, taču vēl nav tik plaši pazīstama kā Anna Ņetrebko vai Elīna Garanča. Tas drīz mainīsies,» prognozē Emsdetter Volkszeitung. Fascinējis dziedātājas emocionālais sniegums. Klosterī atdotās māsas Andželikas ciešanas, uzzinot, ka viņai atņemtais ārlaulības bērns miris jau pirms vairākiem gadiem, K. Opolais parādījusi ar neparastu emocionālu intensitāti un milzīgu skatuves atdevi. «Latvijas dziedātāja rīkojas ar lielu, ļoti jūtīgu un krāsām bagātu soprānu, ideāli piemērotu belkanto un vērismam. Ar klusajām ciešanām un ilgām viņa aizkustināja klausītājus līdz asarām, un mežonīgais sāpju uzliesmojums dziļi saviļņoja ikvienu,» raksta Emsdetter Volkszeitung.
Arī Kolner Stadt-Anzeiger pievienojas: «Šis ir izcils paraugs, kā lomu iespējams atklāt tikai ar vokālo meistarību un jūtīgumu, ka pat netrūka izrādes.»
«Pučīni ir mans mīļākais komponists, tāpēc viņa mūziku izjūtu pašos sirds dziļumos. Tā it kā ved mani, un es tikai sekoju,» no Vācijas atbild K. Opolais. «Tieši šajā operā un šajā lomā man brīžam bija jācīnās ar asarām, kas vietumis pārņēma kā vilnis. Par laimi, dziedāšanai tas netraucēja, bet gluži pretēji - palīdzēja. Jūtos laimīga šajā mūzikā!»
DVD iemūžinātajā čehu klasiķa A. Dvoržāka Nārā K. Opolais skatuves partneri ir vācu tenors Klauss Florians Fogts Prinča lomā un Latvijā labi pazīstamais bulgāru mecosoprāns Nadja Krasteva Kņazes lomā. Iestudējumu diriģē čehs Tomāšs Hanušs, bet režisors ir Martins Kušejs. Nāru Kristīne dziedās arī Minhenes operas festivālā 15. un 18. jūlijā, bet 20. jūlijā uzstāsies Rēgensburgas ikgadējā vasaras festivāla galā koncertā. Iepriekš tur dziedājušas tādas pasaules zvaigznes kā Hosē Kura, Hosē Karerass, Marčello Alvaress, Ramons Vargass, Rolando Viljasons, Jonass Kaufmans, bet no Latvijas - Elīna Garanča. Kristīne Opolais un tenors Jozefs Kalleja pieteikti kā šīsvasaras festivāla galvenie viesi.