Nelaimīga mājsaimniece un neatkarīga veikalniece nolemj uz pāris dienām izrauties no apnicīgās mājas dzīves, no tikpat apnicīgā un vardarbīgā vīra, boifrenda un viņu paredzamajām vajadzībām. Ceļojumā abas, aizstāvot savu sievietes brīvību, pret savu gribu izdara noziegumu, un sākas izmisīga bēgšana.
«Viens vārds, kas ir par iemeslu jebkurai vardarbībai – ātrākai, lēnākai, tiešai, netiešai –, ir necieņa. Necieņa pret personu. Tā iekustina sabiedrības procesus, kas izaug par vardarbību. Arī attiecībā uz indivīda centieniem ietekmēt sabiedrību būtiski atšķiras, vai tu esi līdzvērtīgās pozīcijās un tad mēģini kaut kā ietekmēt vai – jūti, ka tevi neciena. No necieņas rodas pretnostatījums, no pretnostatījuma sākas cīņa, un cīņa var būt ļoti vardarbīga,» saka režisors Juris Rijnieks.
Ridlija Skota filma Telma un Luīze nonāca uz ekrāniem 1991. gadā. Tā kļuva par vienu no pirmajām Holivudas filmām, kas atklāti un drosmīgi parādīja sieviešu dusmas, brīvības alkas un sistēmisko netaisnību. Režisors Juris Rijnieks, iestudējot šo stāstu 2025. gadā, vēlas izcelt tā universālo dabu. Telma un Luīze varētu būt ikviens cilvēks, kurš, runājot mājsaimniecības leksikā, savu pašcieņu tur ledusskapja saldētavas tālākajā kaktā. Tas nebūs feminisma plakāts, bet action trillera un psiholoģiskas drāmas sliedēs palaists traks piedzīvojuma ātrvilciens, t. i., kabriolets.
Pārējās lomās: Ģirts Rāviņš, Eduards Johansons, Tālivaldis Lasmanis, Ilze Pukinska, Tomass Ralfs Ābolkalns, Krišjānis Strods, Krišjānis Salmiņš, Gerda Embure, Aigars Vilims. Scenogrāfs Mārtiņš Vilkārsis un kostīmu māksliniece Berta Vilipsone radījuši kičīgu retro vidi 70. gadu noskaņās, apspēlējot arī šodienas acīm visai mizogīnās reklāmas, kurās sievietei nav atvēlēta daudz lielāka loma kā jaunajam virtuves mikserim. Gaismu mākslinieks – Oskars Pauliņš, videomākslinieks – Artis Dzērve.

