Iecere veidot televīziju sabiedriskajā transportā radusies uzņēmumam TV House, kas pieder producentēm Anitai Kamenščikovai un Unai Jansonei. Viņas iepriekš kopā darbojušās arī televīzijas projektos, piemēram, LTV7 rīta raidījumā Utro s druzjami (Rīts ar draugiem). A.Kamenščikova stāsta, ka televīzijas kanāla saturu, ja ideja tiks akceptēta, veidošot šī raidījuma komanda. Tas būtu «informatīvi lietišķs kanāls», kas sniegtu cilvēkiem noderīgu informāciju - īsas «vienas pieturas formāta» ziņas par notikumiem Latvijā, Rīgas domes ziņas, notikumu afišu gan latviešu, gan krievu valodā. Ekrāni tiktu ierīkoti visos Rīgas satiksmes transportlīdzekļos, neraugoties uz to, vai tas ir jauns trolejbuss vai vecs tramvaja vagons. Līdzīga televīzija sabiedriskajā transportā esot Šveicē.
Kopumā par šo ieceri A.Kamenščikova izsakās vispārīgi, konkrētību solot pēc tam, kad tā tiks akceptēta. Viens no jautājumiem, ko viņa vēlas paturēt zem slepenības plīvura, ir televīzijas investors, norādot, ka to atklāšot tikai, kad būs parakstīts līgums. Uz jautājumu, vai NRTP, saskaņojot projektu, nav interesējusies, kas būs RRT investors, A.Kamenščikova atbild, ka NRTP to nav vaicājusi, bet tai uzņēmums atbildi būtu sniedzis. NRTP pārstāve Dārija Juškeviča gan apgalvo, ka padome interesējusies, vai šis projekts nav saistīts ar Rīgas domi vai kādu politisku spēku, sevišķi ņemot vērā gaidāmo vēlēšanu tuvumu. A.Kamenščikova Dienai vēl pirms šī jautājuma jau cenšas īpaši uzsvērt, ka «nekādas politiskas piederības šim projektam nav». NRTP šī ideja šķietot interesanta, un esot paredzams, ka nākotnē līdz ar digitalizācijas radītajām iespējām šādu nišas kanālu varētu būt daudz. NRTP arī noraida nepieciešamību izsludināt šī kanāla veidošanas konkursu, jo tā ir TV House izlolota ideja, skaidro D.Juškeviča.
Pašvaldības uzņēmums Rīgas satiksme vēl lems, vai saskaņot šo projektu, jo esot daudz neskaidru tehnisku jautājumu. Rūpīgi arī jāizsver, kā to uztvertu pasažieri. Savulaik, kad sabiedriskajā transportā tika atskaņoti paziņojumi audio formātā, daļa pasažieru sūdzējušies, ka tas viņiem traucē. Uz šo aspektu norāda arī mediju eksperte Anda Rožukalne un uzsver, ka kopumā ideja nav slikta, bet televīzijas saturam jābūt pasažieru interesēs. Jebkura parasta televīzijas kanāla gadījumā skatītājam ir iespēja pret neapmierinošu saturu nobalsot, pārslēdzot kanālu vai izslēdzot televizoru, bet, ja reiz cilvēks iekāpis sabiedriskajā transportā, viņš no televīzijas var atteikties tikai izkāpjot.
Ja TV House projektu saskaņos, televīzijas tehniskajai ieviešanai vajadzēšot pāris mēnešu.