Izrādi, kura 2011. gadā tapa Rīgā dāņu režisores Kerstinas Dēlholmas vadībā sadarbībā ar Dānijas Teātra apvienību Hotel pro Forma un Latvijas Nacionālo operu, 12 kora dziedātāji atskaņoja divus vakarus Ņujorkā Bruklinas Mūzikas akadēmijā (BAM) diriģenta Kaspara Putniņa vadībā. Radio korim tā bija jau otrā viesošanās ASV pēc debijas Linkolna centra rīkotajā festivālā White Light, kas notika tieši pirms gada - 2012. gada novembrī.
«BAM, kur izrādījām Kara dabu, jau sen nav izglītības iestāde, bet gan ir izpildītājmākslu centrs, kurš jau teju gadsimtu ir slavens kā skatuve jauniem, eksperimentāliem muzikālā teātra notikumiem. Šīs akadēmijas Hovarda Gilmana opernams, kurā dziedājām, ir tikpat liels kā mūsu Opera. Tur notikušas, piemēram, slavenā amerikāņu minimālista Filipa Glāsa operu pirmizrādes,» stāsta Kaspars Putniņš, kurš tur diriģēja abas viesizrādes 1. un 2. novembrī.
Starptautiskā kopprojektā tapušo multimediālo izrādi Kara daba, kas pirmizrādi piedzīvoja Latvijas Nacionālajā operā 2011. gada septembrī, Latvijas Radio koris viesizrādēs pasaulē rāda jau trešo gadu. Tā pabijusi ne tikai Dānijā, bet arī Francijā, kurp tiks vesta arī nākamgad. 2014. gadā to plānots vest viesizrādes arī uz Nīderlandi. Izrādes Ņujorkā pulcējušas raibu publiku. «Klausītāju bija pilna zāle, un izrādes gaitā publika kļuva arvien klusāka un klusāka, līdz beigās šķita, ka tā gandrīz neelpo,» piedzīvotajā dalās K. Putniņš. Ņemot vērā vietu, milzīgo mūzikas notikumu izvēli Ņujorkā un uzmanību, ko viesizrādēm veltījis New York Times, šis nebija ikdienišķs notikums. Recenzijai atvēlētajā, samērā kompaktajā vietā autors Stīvs Smits bija uzskatījis par vajadzīgu, slavējot vokālo sniegumu, nosaukt vārdā visus vadošos solistus, iestudējuma galveno tēlu atveidotājus Ievu Ezerieti, Aigaru Reini, Gundaru Dziļumu un Līgu Paegli.