Pirmās pakāpes meistarības ordenis kategorijā Televīzija pasniegts aģentūras McCann World Group klienta SIA Latfood pasūtītajai Ādažu čipsu kampaņai Kartupeļa ciltskoks un filmu studijai Tritone Studio par grupai Soundarcade veidoto videoklipu dziesmai Hunt Royal.
Kategorijā Grafiskais dizains pirmās pakāpes meistarības ordenis piešķirts aģentūrai Mooz! par klientam Tele2 izstrādāto Zelta Zivtiņas Superkombo tēlu, Asketic par klientam Aerodium izstrādāto vizuālo identitāti izstādē Expo 2010 un SIA Cita Lieta par izstrādāto iepakojumu roku ziepēm pien-Dairy Spa.
Savukārt kategorijā Digitālie risinājumi galveno balvu saņēma aģentūra Cube un Aita.lv par izstrādāto mājaslapu Aita.lv jaunai modes kolekcijai. Mājaslapas izstrādātāji saņēma arī DigitalGuru speciālbalvu.
Otrās pakāpes izcilības ordenis kategorijā Televīzija piešķirts žurnāla Ir pasūtītajai un aģentūras Guilty realizētajai izdevuma abonēšanas kampaņai.
Tāpat otrās pakāpes izcilības ordeņus kategorijā Grafiskais dizains saņēma Marita Stelpa par izveidoto skrejlapu klientam Animals Party un kafejnīcas-bāra Miit izgatavotie pasākumu plakāti, aģentūra Young&Hungry par klientam SIA A.Dew izstrādāto tēla risinājumu lācītim Hugu un latviešu dizaina darbnīca Rijada par izstrādāto korporatīvo stilu, kā arī Kārlis Stiģis par grupas Triānas parks albuma EnterTainmen vizuālo risinājumu.
Kategorijā Digitālie risinājumi otrās pakāpes ordeni saņēma aģentūra Cube par klientam Ladria izstrādāto interneta mājaslapu Eksperiments 2,5 promiles un žurnāla Ir žurnālists Voldemārs Dūdums par īso vēstījumu vietnē Twitter izveidoto kontu Zīlītes. Par šo pašu projektu speciālbalvu piešķīra arī Tele2 un vortāls 7guru.
Žūrijas priekšsēdētāja speciālbalvu saņēma mājaslapa Aita.lv.
Festivālā ADwards šajā gadā izvērtēšanai tika iesniegti vairāk nekā 200 darbi 15 kategorijās.
Žūrijas priekšsēdētājs, starptautiskās aģentūras DDB Stokholmas biroja mākslinieciskais direktors, vairāku starptautisko balvu saņēmējs Sīmons Higbijs atzīmē, ka Latvijā ieradies, nezinot, ko sagaidīs.
"Runājot par reklāmu un jaunradi, man tas bija ceļojums nezināmajā. Taču priecājos par to, ko esam atklājuši vērtēšanas procesā, un ceru, ka žūrijas izvēlētajos darbos redzēsiet skaidro latviešu stilu. Nevainīguma, svaiguma un brīvības stilu, tīru dizaina valodu, kas ir Latvijas raksturīgās iezīmes. Tā nav tikai vienas mediju formas iezīme, tas vijas caur visiem darbiem. Tas ir tas, ko jums vajadzētu izcelt, lepoties un eksportēt pasaulē, tāpat kā savu stilu un domāšanas veidu eksportē Zviedrija," norāda Higbijs.
Vairumtirdzniecības kompānijas Antalis speciālbalvas saņēma Kristaps Epners par klientam Laikmetīgas mākslas centrs izstrādāto dizainu grāmatai 90tie. Laikmetīgā māksla Latvijā un Aleksandrs Bētiņš par darbu Attiecības atdzīvina klientam Tele2.
Uzdevumu kategorijā balvas saņēma Aija Baumane par tipogrāfijas Dardedze hologrāfija uzdevuma risinājumu, Māris Upenieks par Tele2, Gints Skulte par Radio 101, kā arī Uldis Januss un Maksims Kušnarevs par Diena.lv uzdevumu.
1. un 2.pakāpes ordeņu saņēmēji tika pie papīra vairumtirdzniecības kompānijas Antalis Wacom planšetes, kas noder grafisko dizaineru ikdienā.
Meistarības ordeņi šogad netika piešķirti tādās kategorijās kā Tiešais mārketings, Sociālā reklāma, Integrētā kampaņa, Drukātā reklāma, Fotogrāfija, Industriālais dizains, Vides reklāma, Radio reklāma, Reklāmas teksts, Ambient media, Vides dizains un Best use of.
Kā ziņots, populārākā kategorija dalībnieku vidū ir Grafiskais dizains, kurā izvērtēšanai iesniegti 48 darbi. Tāpat populāra ir arī jaunā kategorija Digitālie risinājumi, kurā iesniegts 31 pieteikums, kā arī televīzijas kategorija, kurā no 25 iesniegtajiem darbiem astoņi ir mūzikas video. Vismazākā interese izrādīta par kategoriju Ambient media - tajā iesniegti divi darbi.
Savukārt festivāla darba uzdevumu kategorijā darbus šogad iesnieguši 25 interesenti. Darba uzdevumus piedāvāja telekomunikāciju operators Tele2, tipogrāfija Dardedze Hologrāfija, Radio 101 un ziņu portāls Diena.lv.