Lai arī paši savā starpā garās pauzes laikā neesot pat īsti sarunājušies, tagad agrākās nesaskaņas palikušas aiz muguras, un ar noslīpētu muzikālo sniegumu mūziķi šovasar viesojas itin visos lielākajos festivālos.
Faith No More koncerts varētu būt pārsteigums tiem, kuri atceras slaveno hitu Epic (kura dēļ par grupu sāka jūsmot tā laika grandi Metallica un Guns N' Roses), - grupas vokālists un tekstuālais dzinējspēks Maiks Patons jau labu laiku (vēl no deviņdesmito gadu vidus) kāpj uz skatuves ar bankas darbinieka cienīgu frizūru, arī pārējie kolektīva mūziķi ir uzvalkos, kas piešķir īpašu šarmu nepieradinātajam skanējumam un eksperimentālajām melodijām. Pie eksperimentiem jāpieskaita arī šīsvasaras turnejas ievaddziesma Reunited, ko septiņdesmito gadu beigās izpildīja romantiskais duets Peaches & Herb, - publika, visticamāk, būs pārsteigta. Koncerta programma Faith No More cienītājiem sagādās vien pozitīvas emocijas. Šajā turnejā skan vai visi hiti. Arī Rīgā noteikti tiks atskaņota lipīgā un dziļā Ashes to Ashes, hita statusu noturējusī Midlife Crisis un daudzas citas dziesmas. Taču nekāda jaunā materiāla nebūs!
Lai arī gadi ir darījuši savu, mūzika skan tikpat pārliecinoši. Skatoties globālajā tīmeklī atrodamos video, šķiet, arī krietni nobriedušāk. Joprojām tiek izmantoti neskaitāmi muzikālie stili - progresīvais roks, hiphops, hardcore pankmūzika, thrash metāls un džezs. Savukārt M. Patona balss pārdomātajam kokteilim veido savdabīgu melodisku, taču arī rūcošu, zumzinošu un sirdi plosošu karkasu. Kopā ar M.Patonu, kurš grupai pievienojās, īsi pirms tā sāka savu slavas gājienu, un 1996.gadā grupā spēlēt sākušo ģitāristu Džonu Hadsonu šovasar uz skatuves spēlē trīs mūziķi no Faith No More pirmsākumiem - ekscentriskais bundzinieks Maiks Bordins, kuru Rīgā jau varēja redzēt Ozija Osborna pavadošajā grupā, instrumentālists Rodijs Botums un basģitārists Billijs Goulds.
Pirms Faith No More kā iesildītājs uzstāsies Kid 606 (īstajā vārdā Migels Trosts Depedro) - Venecuēlā dzimis mūziķis, kurš elektronisko mūziku izmanto, lai radītu noise žanra skaņas pankmūzikas estētikā, un ar savu agresīvi ironisko attieksmi ASV guvis plašu popularitāti.