Ja komponistam būtu tāda nauda, kā dažam labam baņķierim, viņš noteikti būtu mecenāts. «Un ne tikai palīdzētu, bet kā profesionālis diktētu savas prasības. Citādi rezultātu nevar sasniegt, un te es esmu par diktatūru,» saka R.Pauls.
Komponists skarbus vārdus velta ne tikai Rīgai, kurā nav normāla akustiskā koncertzāle, bet arī Jūrmalai, kas «varētu pelnīt lielu naudu, attīstīties, bet paliek tāda pati, pat vēl sliktāka nekā bija».
Vaicāts par jauno izpildītāju konkursu Jaunais vilnis, vai viņš šogad tajā piedalīsies, jo izskanējis, ka R.Pauls vairs nevadīs žūrijas komisiju, intervijā komponists nīgri atbild, ka visu nosaka televīzija, turklāt viņš uzskata, ka konkursā ir jāmaina žūrijas atzīmju likšanas kārtība, proti, žūrijai konkursa dalībnieki ir jāvērtē aizklāti un rezultāti jāatklāj tikai pirms pēdējās kārtas. «Tiesa, rezultāts var būt tāds, ka daudzus varētu ķert infarkts,» saka R.Pauls.
Viņš arī uzskata, ka nepieciešams izmantot Jaunā viļņa dotās iespējas, proti, Krievijas televīzijas iespējas, jo, ko «es redzu visu ziemu Latvijas TV kanālos – iedegušu publiku vasaras tērpos. Un tas viss ir uzņemts Dzintaros notiekošajos festivālos,» saka komponists.
Patlaban R.Pauls strādājot pie mūzikla par padomju laika Latvijas bohēmu un mākslinieku Leo Kokli – Leo. Pēdējā bohēma. Tā pirmizrāde iecerēta septembrī Nacionālajā teātrī. Tiesa, intervijā žurnālists viņam atgādina, ka Daugavpilī komponists kopā ar dzejnieku un ilggadējo līdzautoru Jāni Peteru gribējuši uzvest mūziklu par dzejnieku Jāņa Sudrabkalna likteni, uz ko R.Pauls atbild: «To tur nepalaida.»
Pauls: ja Jaunajā vilnī žūrija balsotu aizklāti, dažu ķertu infarkts
Mana epopeja parlamentā beidzas, tā šodien intervijā krievu valodā iznākošajam laikrakstam _Telegraf _saka komponists un no Tautas partijas saraksta ievēlētais Saeimas deputāts Raimonds Pauls.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.