Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +6 °C
Apmācies
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Mazliet par lielu...

Osvalds Zebris

Priekšvēlēšanu periodā politiķu reputācijas karā uz ilgu laiku tika ielingots arī airBaltic jautājums, kas šodien turpina stabili konkurēt ar valdības veidošanas aktualitātēm. Komunikācijas trūkums starp airBaltic akcionāriem ir viena no šodien 100 miljonu vērtā airBaltic glābšanas plāna saknēm. Jo, būdams pieredzējis vadītājs, B. Fliks droši vien jau sen saprata, ka airBaltic agresīvā ekspansija būtu jāpiebremzē. Akcionāri diemžēl nespēja laikus vienoties par piebremzēšanu, bet sāka būvēt virtuālo realitāti ap airBaltic, kur, gluži kā grāvējfilmā Matrikss, īstenību kļuva tik grūti atšķirt no šķituma, ka uz PR āķiem sāka uzķerties ne vien žurnālisti, bet arī paši baumu arhitekti.

Vēlāk asi kritizētā ekonomikas ministra Arta Kampara (Vienotība) negaidītajam paziņojumam radiointervijā par airBaltic nedienām izrādījās tālejošas sekas. TV kameras par neērto «airBaltic lietu» aptuveni 12 turpmākajās valdības sēdēs burtiski medīja satiksmes ministru U. Auguli (ZZS) un V. Dombrovski. Konfliktam starp valsti un airBaltic privātajiem akcionāriem saasinoties, viņiem pievienojās arī valdības nolīgtā konsultanta Prudentia cilvēki, pārstāvji no Baltijas aviācijas sistēmām (airBaltic privātais akcionārs), Latvijas krājbankas vadība. Rīgā netika manīts airBaltic vadītājs B. Fliks, kurš uzrunāja presi preses relīžu formā vai sniedzot intervijas no Berlīnes. Visticamāk, viņam būtu atbildes uz daudziem jautājumiem, daudzām spekulācijām ap airBaltic, kas neskaidros apstākļos parasti klejo publiskajā telpā un pieņemas spēkā, līdz puspatiesībām apcērt kājas kāds autoritatīvs avots.

Kam bijusi izdevīga trīs mēnešus ilgusī publiskā ķēpāšanās ap airBaltic? Noteikti ne jau pašai aviokompānijai, kuras tiešā un netiešā nozīme Latvijas ekonomikā ir nenovērtējami liela. Noteikti ne pasažieriem. Noteikti ne akcionāriem - valstij, B. Flikam un līdzīpašniekiem no Krievijas, kuriem tagad jārunā par sava īpašuma glābšanu, nevis attīstīšanu. Arī airBaltic darbiniekiem ne, jo daudzi jau zaudējuši darbu. Iespējams, kādam no airBaltic konkurentiem gan - laiks rādīs, vai kāds no Ziemeļvalstu reģionā aktīvajiem (Finnair, SAS, Flybe, Ryanair) iegūs daļu airBaltic tirgus. Un ne jau globālas konkurentu sazvērestības, bet gan lokālas nespējas dēļ nokāpt no kara takas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli









Hokejs 2019

Vairāk Hokejs 2019


Positivus

Vairāk Positivus














Melu tvertne

Vairāk Melu tvertne


Vēlēšanas2018

Vairāk Vēlēšanas2018






Hokejs2018

Vairāk Hokejs2018






Phjončhana 2018

Vairāk Phjončhana 2018


Publikāciju iegāde

Vairāk Publikāciju iegāde










Jaunumi

Vairāk Jaunumi


Dabas Diena

Vairāk Dabas Diena




Citi

Vairāk Citi


Latvijā

Vairāk Latvijā


Dienas Sēne

Vairāk Dienas Sēne


Pasaulē

Vairāk Pasaulē



Velo Diena

Vairāk Velo Diena



Dienas Starts

Vairāk Dienas Starts


Viedokļi

Vairāk Viedokļi


Sports

Vairāk Sports


Skolas Diena

Vairāk Skolas Diena



Valodas Policija

Vairāk Valodas Policija



Citi

Vairāk Citi



SestDiena

Vairāk SestDiena


KDi

Vairāk KDi





Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze


Dienas Gada Balva kultūrā

Vairāk Dienas Gada Balva kultūrā



Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena





Iedvesmas Diena

Vairāk Iedvesmas Diena







Latvijas Lepnums

Vairāk Latvijas Lepnums


Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils







Šodien Laikrakstā

Vairāk Šodien Laikrakstā



Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms




Izklaide

Vairāk Izklaide







Kas notiek?

Vairāk Kas notiek?