Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +1 °C
Skaidrs
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Sākusies Kannu starptautiskā reklāmas izcilības festivāla konkursa Yong Lions Latvijas atlase

20. martā sācies Latvijas reklāmas asociācijas rīkotais jauno radošo talantu konkurss Young Lions, kurā jauniešu komandām 24 stundu laikā būs jārada oriģināla digitālā reklāma. Konkursa uzvarētāju galvenā balva būs tiesības pārstāvēt Latviju pasaulē nozīmīgākā reklāmas festivāla Cannes Lions jauniešu talantu konkursā _Cannes Young Lions kategorijā Cyber_.

Šī gada Latvijas atlases konkursa formāts būtiski atšķiras no iepriekš organizētajiem. Lai radītu pēc iespējas līdzīgāku vidi Young Lions konkursam, kas norisinās Cannes Lions festivāla laikā Kannās, Latvijas reklāmas asociācija nolēmusi mest konkursantiem lielāku izaicinājumu – slēgtā vidē radīt interaktīvās reklāmas risinājumu, kuru izstrādājis kāds Latvijas uzņēmums. Šoreiz uzdevuma izstrāde uzticēta picēriju tīklam Pica Lulū, kura zīmols plašākai auditorijai ir zināms ar raksturīgo neordināro un pat provokatīvo reklāmu rokrakstu. Konkursa norises formāts ļauj ikvienam interesentam no 20. marta plkst. 11 līdz 21. marta plkst. 10.59 vērot reklāmu tapšanu Krišjāņa Barona ielā.

Pēc uzdevumam atvēlētā laika beigām konkursanti varēs doties mājās atpūsties. Tad pie darba ķersies žūrija - Everita Ušacka, Clear Channel vadītāja un oficiālais Kannu Lauvu pārstāvis Latvijā, Ingrīda Krīgere-Lāce, Latvijas reklāmas asociācijas valdes locekle, Varis Lāzo, Saatchi & Saatchi vadītājs, Jurģis Ozoliņš, Taivas Ogilvy vadītājs, Mārtiņš Dambis, Cube Mobile vadītājs, Raimonds Platacis, Abnormal radošais direktors, 2008. gada Cannes Lion konkursa Young Lions kategorijas Cyber bronzas ieguvējs, un Inese Vētra, Pica Lulū mārketinga daļas vadītāja.

Konkursa uzvarētāji tiks nosaukti 21. martā pasākumā Waking Up the Lion

Konkurss Latvijā norisinās jau piekto reizi. Dalību tajā pieteikušas 27 komandas, kas, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, ir rekordaugsts skaits. Dalībnieki ir studenti, jaunie reklāmas speciālisti un vienkārši reklāmas entuziasti vecumā līdz 28 gadiem. 2008. un 2010. gadā jauniešu komandām no Latvijas  prestižajā Kannu festivāla konkursā izdevās iegūt bronzas Young Lions medaļas.

Konkurss Cannes Young Lions notiek starptautiskā festivāla Cannes Lions ietvaros un ir daudzu topošo reklāmas guru solis ceļā uz profesionālajiem panākumiem. Šis ir nozīmīgākais nozares festivāls pasaulē, kas ik gadu pulcē vairāk nekā 9000 reklāmas jomas profesionāļus no vairāk nekā 90 valstīm. 

Vairāk par pasākuma norisi šeit:

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja