Šī gada Latvijas atlases konkursa formāts būtiski atšķiras no iepriekš organizētajiem. Lai radītu pēc iespējas līdzīgāku vidi Young Lions konkursam, kas norisinās Cannes Lions festivāla laikā Kannās, Latvijas reklāmas asociācija nolēmusi mest konkursantiem lielāku izaicinājumu – slēgtā vidē radīt interaktīvās reklāmas risinājumu, kuru izstrādājis kāds Latvijas uzņēmums. Šoreiz uzdevuma izstrāde uzticēta picēriju tīklam Pica Lulū, kura zīmols plašākai auditorijai ir zināms ar raksturīgo neordināro un pat provokatīvo reklāmu rokrakstu. Konkursa norises formāts ļauj ikvienam interesentam no 20. marta plkst. 11 līdz 21. marta plkst. 10.59 vērot reklāmu tapšanu Krišjāņa Barona ielā.
Pēc uzdevumam atvēlētā laika beigām konkursanti varēs doties mājās atpūsties. Tad pie darba ķersies žūrija - Everita Ušacka, Clear Channel vadītāja un oficiālais Kannu Lauvu pārstāvis Latvijā, Ingrīda Krīgere-Lāce, Latvijas reklāmas asociācijas valdes locekle, Varis Lāzo, Saatchi & Saatchi vadītājs, Jurģis Ozoliņš, Taivas Ogilvy vadītājs, Mārtiņš Dambis, Cube Mobile vadītājs, Raimonds Platacis, Abnormal radošais direktors, 2008. gada Cannes Lion konkursa Young Lions kategorijas Cyber bronzas ieguvējs, un Inese Vētra, Pica Lulū mārketinga daļas vadītāja.
Konkursa uzvarētāji tiks nosaukti 21. martā pasākumā Waking Up the Lion.
Konkurss Latvijā norisinās jau piekto reizi. Dalību tajā pieteikušas 27 komandas, kas, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, ir rekordaugsts skaits. Dalībnieki ir studenti, jaunie reklāmas speciālisti un vienkārši reklāmas entuziasti vecumā līdz 28 gadiem. 2008. un 2010. gadā jauniešu komandām no Latvijas prestižajā Kannu festivāla konkursā izdevās iegūt bronzas Young Lions medaļas.
Konkurss Cannes Young Lions notiek starptautiskā festivāla Cannes Lions ietvaros un ir daudzu topošo reklāmas guru solis ceļā uz profesionālajiem panākumiem. Šis ir nozīmīgākais nozares festivāls pasaulē, kas ik gadu pulcē vairāk nekā 9000 reklāmas jomas profesionāļus no vairāk nekā 90 valstīm.
Vairāk par pasākuma norisi šeit: