Vismaz divi cilvēki gāja bojā uz zemes pēc tam, kad lidmašīna C-130 Hercules ietriecās vairākās mājās un ieslīdēja tuvējā rīsu laukā. Pēc sadursmes ar zemi lidaparāts gandrīz pilnībā tika iznīcināts. Tā degošās atlūzas bija izmētātas vairāku simtu metru attālumā. Par to, ka nogāzusies lidmašīna, liecināja tās aste, kas palikusi samērā neskarta.
Bija paredzēts, ka lidaparātam jāpiezemējas netālajā militārajā lidlaukā. Katastrofas brīdī tajā atradās 110 pasažieru, viņu vidū arī desmit bērnu, vēsta BBC. Piecpadsmit pasažieri izdzīvojuši, bet guvuši nopietnus apdegumus.
Indonēzijas armijas amatpersonas apgalvo, ka katastrofas brīdī bijuši labi laikapstākļi, bet astoņdesmitajos gados ASV būvētās C-130 Hercules tehniskais stāvoklis bijis teicams. Brīdi pirms notikušā gaisa operators sazinājies ar lidmašīnas apkalpi, bet nav saņēmis informāciju par iespējamām problēmām.
Tomēr aculiecinieki apgalvo, ka, lidmašīnai vēl esot gaisā, atlūzis tās labais spārns. «Es dzirdēju divus milzīgus sprādzienus un manīju uguns uzplaiksnījumus lidmašīnas iekšienē,» kādu vietējo zemnieku citē aģentūra AP. «Spārns nolūza un nokrita uz zemes.» Kāds cits vietējais iedzīvotājs apgalvoja, ka no debesīm krituši uzgriežņi un skrūves.
«Pirms lidmašīnas nogāšanās es dzirdēju vairākus sprādzienus, un tad tā sāka svārstīties no kreisās uz labo,» vietējai televīzijai stāstīja viens no izdzīvojušajiem, kurš tika iesprostots lidmašīnas atlūzās. «Tā sadūrās ar zemi, un es tiku iespiests zem vairākiem cilvēkiem. Pirms samaņas zaudēšanas dzirdēju kliedzienus.» Kāds cits izdzīvojušais lidmašīnas kritiena laikā tika izsviests no tās.
Indonēzija ir bēdīgi slavena ar gaisa satiksmes drošības problēmām un lidaparātu ekspluatācijas pārkāpumiem. Pēdējos gados valsts piedzīvojusi vairākas aviokatastrofas, kurās gājuši bojā 250 cilvēku.
Eiropas Savienība visām Indonēzijas aviokompānijām aizliegusi veikt lidojumus uz Eiropu.