Lido stils
Mājas veidotāji uzsver tās dabiskumu un siltumnoturību - mīnus 20 grādu salā 193 kvadrātmetrus plašās divstāvu ēkas apkurei vajadzēšot 50-100 latu mēnesī. Ēkas dizains tapis G.Ķirsona ciešā sadarbībā ar arhitektu Hariju Dzirkali no biroja Kolonna. Ārēji nams atgādina pasaku rūķu mītni, tomēr tautiski raibais dizains ar sīkrūšu logiem, erkeriem, tornīšiem un pildrežģi slēpj praktiski un ērti izplānotas iekštelpas. H.Dzirkalis mājas arhitektūru sauc par Lido stilu, kas turpinot veidoties kopā ar uzņēmuma ēdināšanas un atpūtas centru tīklu. Arhitekts Dienai atzīst, ka pirmās mājas vēl mācīs meistarus, taču ar laiku to kvalitāte būšot izcila.
G.Ķirsons kā šīs ēkas galveno kvalitāti min siltumu un ģimeniskumu. Tāpēc mājai dots viņa mātes vārds, viņas nams Lido īpašniekam ir mājīguma simbols kopš bērnības. Māja ar Lido rūpnīcā gatavotu interjeru, mēbelēm un iekšējām komunikācijām maksāšot 150 tūkstošus latu jeb 777 latus kvadrātmetrā. Uz līdzīgu ražojumu fona, kas Latvijā top jau pāris gadu, tā ir diezgan konkurētspējīga cena.
Komunikācijas un infrastruktūru ēkā ierīkos sadarbības partneri, kas izvēlēti pēc kvalitātes kritērija, stāsta G.Ķirsons. Apkures veidu mājas īpašnieks varēšot izvēlēties pats.
Austrumu virzienā
Kokmateriāli mājas veidošanai tiek piegādāti no Krievijas, un tieši tur ražotāji redz pirmo noieta tirgu. Ja būs pieprasījums, Lido ražotne var gatavot 400 māju gadā. Uzņēmuma īpašnieks plāno plašu eksporta ģeogrāfiju un tuvākā gada laikā sola saliekamās tipveida mītnes modeli demostrēt būvniecības izstādēs visā pasaulē. G.Ķirsons gan atturas Dienai prognozēt, kad varētu atpelnīt dizaina rūpnīcā ieguldītos Ls 10 miljonus.
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) projektu vadītājs Jānis Trēziņš, kurš atbild par kokapstrādes nozares eksporta veicināšanu, Lido mājai lielāko piekrišanu paredz bijušajās padomju republikās. «Latvijai vajadzīgs savs izcils zīmols, līdzīgi vācu Mercedes vai somu Nokia. Lido ir eksportētspējīgs uzņēmums, kas var tādu radīt,» uzskata J.Trēziņš.