gadā, un acumirklī kļuva par publikas mīluli, līdz 2005. gadam te atveidojis galvenās lomas vismaz sešās operās. Neraugoties uz iespaidīgo operdziedoņa darba grafiku visā pasaulē, kuru viņš turklāt apvieno ar pirms desmit gadiem paša izveidotās Honkongas operas (Honkongā pirmās pastāvīgās operas kompānijas!) un arī starptautiskā Makao mūzikas festivāla mākslinieciskā vadītāja darbu, viņš spilgti atminas, kā Rīgā dziedājis Aīdā, Bohēmā, Karmenā, Donā Karlosā, Masku ballē, Lucia di Lammermoor. «Es mīlu Latvijas publiku un kolēģus, dziedātājus, un mūsu mīlestība ir abpusēja,» viņš stāsta, kā šeit, uz skatuves, iemantojis draugus - Sonoru Vaici, Kristīni Zadovsku un Samsonu Izjumovu. Saskaņas ķīmija ar S. Vaici bijusi tik lieliska, ka kopā ierakstīts arī CD Romantiskie dueti. Nosauktajiem koncertā 2.XII Verdi, Pučīni, Doniceti un Bizē opermūzikā piebiedrosies jaunā ķīniešu zvaigzne soprāns Binbina Vana, pie diriģenta pults būs Tadeušs Voicehovskis no Polijas.
Moks: dziedāt Rīgā man nozīmē atgriezties mājās
Pēc septiņiem gadiem atkal atbraukt un dziedāt Rīgā man nozīmē
atgriešanos mājās, - tā Skype sarunā no kārtējās radošās
pieturas Milānā atbild ķīniešu tenors Vorens Moks, kurš 2. decembra
vakarā dziedās koncertā Vorens Moks un draugi Latvijas
Nacionālajā operā. Pirmo reizi Rīgā uz Baltā nama skatuves viņš
uzstājās pirms 15 gadiem, 1997.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.